فروش خیره‌کننده‌ی Marvels Spider-Man: Miles Morales در ماه نوامبر میلادی

Marvels Spider-Man: Miles Morales

به گزارش ساویس‌گیم، همان‌طور که می‌دانید آمار فروش دیجیتالی ماه نوامبر اعلام شده است. بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales موفق به فروش 663000 نسخه‌ای بر روی PS4 و PS5 شده است. البته که این مقدار قابل مقایسه با فروش ماه اول Marvels Spider-Man نیست اما در مقایسه با Uncharted: The Lost Legacy عملکرد به مراتب بهتری را ارائه داده است. همانطور که می‌دانید مایلز مورالز از لحاظ ساختاری یک عنوان کامل نیست و بیشتر با همین موردی که نام بردیم قابل مقایسه است.

جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی وارکرافت یعنی World of Warcraft: Shadowlands نیز عملکرد خوبی را داشته است. میزان درآمد ماهیانه و تعداد بازیکنان آن در بالاترین حد قرار دارد در مقایسه‌ی با سال‌های 2008 و 2010. همچنین به نسبت سال 2018 و بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Battle for Azeroth نیز نمایش خوبی را ارائه داده است.

اما به هر حال این موفقیت نیز پایدار نیست. باید دید که بلیزارد چگونه می‌تواند بازیکنانش را در طول این مدت سرگرم نگه دارد. آیا می‌تواند بازیکنان را تا عرضه‌ی شدن یک بسته‌ی گسترش دهنده‌ی جدید تا چند سال سرگرم نگه دارد یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید عاقبت Marvels Spider-Man: Miles Morales چه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این آمار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها