بازی Resident Evil 9 با در نظر گرفتن فناوری جهان باز Dragon’s Dogma 2 ساخته خواهد شد

بازی Resident Evil 9 با در نظر گرفتن فناوری جهان باز Dragon's Dogma 2 ساخته خواهد شد طرح هنری بازی رزیدنت اویل 9 آخرالزمان کریس ردفیلد گوزن ماه قرمز جنگل تاریک

با نزدیک شدن به سومین سالگرد انتشار بازی رزیدنت اویل 8، همه نگاه‌ها به دنباله بازی معطوف شده است. با وجود اینکه در حال حاضر اطلاعات چندانی از رزیدنت اویل 9 نداریم، اما شایعات و گزارش‌های زیادی درباره این بازی مورد انتظار در دسترس است.

اکثر این اطلاعات توسط داسک گولم (Dusk Golem)، افشاگر برجسته حوزه بازی، منتشر شده‌اند. به نقل از داسک گولم، بازی رزیدنت اویل 9 (Resident Evil 9)، مطابق فناوری جدید جهان باز موتور بازیسازی RE Engine که در Dragon’s Dogma 2 به‌کار رفته است، ساخته خواهد شد.

به نقل از این افشاگر، بازی‌های Resident Evil 9 ،Dragon’s Dogma 2 و Monster Hunter Wilds (که برای عرضه در 2025 برنامه‌ریزی شده است) از فناوری و ساختار مشابهی برخوردار خواهند بود و مطابق رسم کپکام که پروژه‌ها را به صورت سه‌تایی تأیید می‌کند، شاهد شباهت‌هایی در فناوری به‌کار رفته در این عناوین خواهیم بود. به عنوان مثال بازی‌های Resident Evil 7 ،Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake به صورت هم‌زمان تأیید شدند و نخستین بازی‌های بزرگ RE Engine بودند.

چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

داسک گولم می‌گوید که هدف کپکام با رزیدنت اویل 9 و مانستر هانتر وایلدز وفاداری به ریشه‌های سری و در عین حال به‌کارگیری فناوری جهان باز RE Engine است، همانگونه که در خصوص Dragon’s Dogma 2 شاهد این رویکرد بودیم.

بازی رزیدنت اویل 9 از سال 2018 در دست ساخت بوده است و طبق گزارش‌ها بیش‌ترین بودجه در تاریخ رزیدنت اویل را دارد. این بازی برای انتشار در 2025 برنامه‌ریزی شده است و در ادامه سال رونمایی خواهد شد. بازی Resident Evil 9 تنها یکی از 5 بازی در حال ساخت رزیدنت اویل است.

شما برای تجربه رزیدنت اویل 9 مشتاق هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها