بازی Assassin’s Creed Jade احتمالاً تا 2025 تأخیر خورد

بازی Assassin’s Creed Jade احتمالاً تا 2025 تأخیر خورد اساسین کرید جید اساسین کرید موبایل

طبق گزارش‌ها، انتشار بازی Assassin’s Creed Jade از 2024 به 2025 تأخیر خورد.

به نقل از رویترز، Tencent صدها بازیساز که روی بازی موبایلی free to play اساسین کرید جید Assassin’s Creed Jade کار می‌کردند را جابه‌جا کرد. این تصمیم در جهت استراتژی جدید شرکت اتخاذ شده است.

به واسطه این تصمیم، بازی جهان باز اکشن ماجراجویی Assassin’s Creed Jade اساسین کرید موبایل که در چین جریان دارد و حداقل 4 سال در دست ساخت بوده است، به‌جای 2024 در 2025 منتشر خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Jade قرار است توسط Level Infinite که زیرشاخه Tencent است منتشر شود. یوبیسافت (Ubisoft)، همکاری با این شرکت چینی را در سال 2022 اعلام کرد.

تصمیم Tencent، مبنی بر کاهش تمرکز روی اساسین کرید جید Assassin’s Creed Jade، ناشی از استراتژی جدید آن‌ها مبتنی بر فاصله گرفتن از فرنچایزهای غربی و شرکای خارجی و تمرکز بر استودیوهای داخلی است.

سال گذشته، EA پشتیبانی از Apex Legends Mobile را متوقف کرد. آن‌ها علت این تصمیم را نگرانی بابت کیفیت بازی اعلام کردند.

چندی پیش هم تنسنت ساخت بازی موبایلی معرفی نشده Nier را به دلیل پیدا نکردن یک مدل درآمدی مناسب لغو کرد.

به نقل از سرکان توتو (Serkan Toto)، بنیانگذار Kantan Games، شرکت مشاوره‌ای حوزه بازی، استودیوهای بازیسازی موبایلی به این نتیجه رسیده‌اند که صرف شناخته شده بودن یک IP نمی‌تواند موفقیت یک پروژه را تضمین کند.

استراتژیست ارشد تنسنت، جیمز میچل (James Mitchell)، در جریان گزارش مالی اخیر اعلام کرد که از این به بعد، تمرکز شرکت روی پروژه‌های بزرگ محدودی خواهد بود که یا مبتنی بر آی‌پی‌های موفق هستند یا گیم پلی امتحان پس داده در سبک‌های خاص ارائه می‌دهند و ما این بازی‌ها را به بازارهای بزرگ‌تری خواهیم برد.

یوبیسافت اخیراََ اعلام کرد که Assassin’s Creed Codename Red که در ژاپن فئودالی جریان دارد تا پیش از آوریل 2025 منتشر خواهد شد.

شما برای تجربه‌ی Assassin’s Creed Jade مشتاق هستید؟ به نظر شما این بازی می‌تواند موفق ظاهر شود؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها