از تاریخ‌های احتمالی برای معرفی یا رونمایی از جی تی ای 6 مطلع شوید

از تاریخ‌های احتمالی برای معرفی یا رونمایی از جی تی ای 6 مطلع شوید شخصیت مرد gta 6 با کت و شلور آبی و ماشین کنار ساحل

جامعه گیمرها همچنان مشتاقانه منتظر معرفی یا رونمایی رسمی بازی مورد انتظار GTA 6 هستند و علیرغم شایعات زیادی که حاکی از رونمایی این بازی در سال جاری است، ما چیزی دریافت نکرده‌ایم. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا از تاریخ‌های احتمالی برای معرفی یا رونمایی از جی تی ای 6 مطلع شوید.

طی سال‌های اخیر، برای گیمرها مشخص شده است که اکتبر هر سال، ماه محبوبی است که Rockstar یک بازی جدید، محتوای عظیم و مواردی از این دست را معرفی یا رونمایی کند. پس آیا با وجود اینکه تنها چند روز تا اتمام این ماه باقی مانده است، آیا در طول این ماه اولین معرفی رسمی و تریلر بازی GTA 6 را دریافت خواهیم کرد؟

اکتبر رابطه نزدیکی با Rockstar دارد

یکی از اکانت‌های متخصص در پوشش آخرین شایعات در مورد بازی Grand Theft Auto 6 توییتی را در رابطه با تاریخ‌های باقی مانده از اکتبر امسال به اشتراک گذاشت که انتظار می‌رود راک استار طی آن بازی مذکور را معرفی کند. طبق گفته مسئولین این اکانت، روزهای پایانی ماه روزهای مورد علاقه شرکت برای فاش کردن، اشاره و یا حتی رونمایی از بازی جدید است.

  • ۲۶ اکتبر.
  • ۲۹ اکتبر.
  • ۳۱ اکتبر.

این اکانت همچنین با اشاره به اینکه روزهای اول نوامبر نیز برای این شرکت مهم است، تاریخ‌های پنجم و هفتم آبان ماه را به عنوان تاریخ‌هایی که در طی آن اعتقاد بر این است که قسمت بعدی سری Grand Theft Auto مورد توجه قرار گیرد، معرفی کرد. پس بیایید کمی با برخی از اطلاعیه‌های اکتبر این شرکت خاطره‌ بازی کنیم.

رونمایی از بازی GTA V

بازی GTA 5 در روز سه‌شنبه ۲۵ اکتبر ۲۰۱۱ معرفی شد. بنابراین، ۳۱ اکتبر برابر با 9 آبان ماه سال جاری تنها سه‌شنبه باقی مانده است و این شرکت ممکن است با قسمت بعدی این سری دوباره این کار را انجام دهد.

رونمایی از Red Dead Redemption 2

راکستار در روز یکشنبه ۱۶ اکتبر ۲۰۱۶ رد دد 2 را معرفی کرد. بنابراین، ۲۹ اکتبر برابر با 7 آبان ماه تنها «یکشنبه» باقیمانده است و همچنین 5 نوامبر مصادف با 14 آبان نیز محتمل است. بنابراین این تاریخ‌ها همچنین تاریخ‌های احتمالی برای رونمایی Grand Theft Auto 6 هستند.

آخرین امید، ۷ نوامبر است

۷ نوامبر برابر با 16 آبان ماه سه‌شنبه خواهد بود و چهارشنبه آخرین موعد گزارش سود شرکت در سال جاری خواهد بود. این شرکت ممکن است بازی مورد انتظار خود را در این تاریخ به عنوان آخرین امید معرفی کند، یا ممکن است انتظارات و امیدها به سال آینده میلادی یعنی ۲۰۲۴ منتقل شوند.

شرکت Rockstar بر خلاف طرفدارانش به دلیل سکوت و صبر طولانی مدت خود شناخته شده است و افشای اطلاعات اخیر پس از هک که در سال گذشته رخ داد تأثیر زیادی بر این شرکت گذاشت.

آیا فکر می‌کنید هنوز امیدی وجود دارد که بازی GTA 6 در طول سال جاری میلادی و در تاریخ‌های باقی مانده معرفی شود؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها