گمانه‌زنی درباره بازیگر نقش ابی در سریال لست اف اس 2

گمانه‌زنی درباره بازیگر نقش ابی در سریال لست اف اس 2 سریال آخرین بازمانده از ما فصل دوم

سریال آخرین بازمانده از ما (لست اف اس) یکی از معروف‌ترین سریال‌های مبتنی بر بازی‌های ویدیویی تمام دوران است، مجموعه‌ای که توسط سونی با همکاری HBO تولید شده است، میراث این عنوان محبوب را با خود به همراه داشت و این میراث به موفقیت خوبی تبدیل شد. البته اگر از صحنه‌های مشمئز کننده سریال صرفنظر کنیم! اخیراََ بحث ابی دوباره داغ شده است و همین موضوع گمانه‌زنی درباره بازیگر نقش ابی در سریال لست اف اس 2 را ترند کرده.

خبرهای مهمی در مورد فصل دوم این سریال وجود دارد، در مصاحبه اخیر «کریگ مازین» نویسنده و کارگردان سریال آخرین بازمانده از ما با «هالیوود ریپورتر» از جنبه‌های جالب قسمت بعدی این سریال پرده برداری کرده است، اما تاکنون تریلر و اطلاعات رسمی دقیقی نداریم. با این حال پیش‌بینی می‌شود فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما را در سال ۲۰۲۵ مشاهده کنیم، اگرچه هیچ جزئیاتی در این زمینه وجود ندارد.

کریگ مازن فاش کرد که بودجه فصل دوم لست اف اس بیشتر از فصل اول خواهد بود و این بار HBO با تصمیمات سرنوشت ساز خود همه طرفداران را شگفت زده خواهد کرد که دلیل اصلی افزایش بودجه سریال آخرین بازمانده از ما همین است. در این مصاحبه گفته شد که ابیگیل اندرسون «ابی» شخصیتی که در The Last of Us Part 2 ظاهر شد و سروصدای زیادی به پا کرد در فصل دوم خواهد بود، اما هنوز تایید نشده است که در نهایت چه کسی این نقش را بازی خواهد کرد. لورا بیلی دوست داشتنی با توجه به عملکرد خیره‌کننده و ایفای نقش کلاس جهانی که با این شخصیت در بازی ارائه داد جزو نامزدهای اصلی بازی در نقش ابی است.

لورا بیلی ابی لست اف اس 2

جزئیات جدید درباره فصل دوم سریال The Last of Us

  • بودجه فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما از فصل نخست بیشتر است
  • بازیگر نقش شخصیت «ابی» انتخاب شده است
  • اتفاقات بازی لست اف اس 2 در بیش از یک فصل پوشش داده خواهند شد
  • انحرافاتی از مسیر داستانی بازی لست اف اس 2 وجود خواهد داشت
  • تعداد افراد آلوده بیشتر از قسمت اول خواهند بود
  • سریال آخرین بازمانده از ما فصل دوم سال ۲۰۲۵ را برای پخش هدف قرار می‌دهد
  • فیلمبرداری همچنان به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسنده‌های هالیوودی متوقف است

گفته می‌شود که وقایع قسمت دوم بازی به دلیل عمق اتفاقات در بیش از یک فصل پوشش داده خواهد شد و این بدان معناست که سریال آخرین بازمانده از ما به آرامی از منبع اصلی که همان بازی است منحرف خواهد شد. موضوعی که تجربه‌ای پرشور و هیجان‌انگیز را برای کسانی که قبلاً بازی را امتحان کرده‌اند فراهم می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ کدام بازیگر را برای ایفای نقش ابی در سریال لست اف اس مناسب می‌دانید؟ مهم‌ترین اخبار سینما و تلویزیون را از ساویس‌گیم دنبال کنید، اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها