بررسی بازی Hogwarts Legacy

بررسی بازی Hogwarts Legacy هاگوارتز لگسی بازی میراث هاگوارتز هری پاتر جی کی رولینگ

بازی هاگوارتز لگسی یکی از موردانتظارترین بازی‌ها طی چند سال اخیر بوده است. عنوانی که برای همه طرفداران و دوستداران ماجراجویی و دنیای جادو و فانتزی هری پاتر تجربه‌ای واجب است. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به بررسی بازی Hogwarts Legacy بپردازیم.

بازی جدید هری پاتر یک تجربه نقش آفرینی در یک دنیای باز بسیار وسیع است. داستان اصلی بازی توسط نویسنده معروف مویرا اسکویر با همکاری جیمز کابررا و جف بانکر نوشته شده است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز هاگوارتز لگسی 

۱۰۰ سال پیش از رویدادهای مجموعه فیلم‌ها و کتاب‌های معروف هری پاتر، اواخر قرن نوزدهم، شما نقش دانش آموز جدیدی را بازی خواهید کرد که به تنها مدرسه جادوگری در بریتانیا می‌رود، هاگوارتز.

شما از همان لحظات نخست وارد فضای داستان خواهید شد و شروع وقایع بازی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. برای رفتن به مدرسه، پروفسور فیگ شما را همراهی و با توجه به توانایی‌های خاص و نادری که دارید بر شما نظارت می‌کند و شما را در دنیای جادو راهنمایی می‌کند. از اینجا به بعد یک ماجراجویی تخیلی را آغاز می‌کنید که شما را به طور قابل توجهی در خود غرق می‌کند.

بازی هاگوارتز لگسی با جهان هری پاتر کاملاً مرتبط است اما هیچ خبری از شخصیت‌ها و چهره‌های آشنا نیست. در خلال ماجراجویی‌های خود دوستان زیادی به دست خواهید آورد. میراث هاگوارتز، داستان‌ها و مأموریت‌های جانبی زیادی را ارائه می‌دهد، برخی از آن‌ها عواقب وخیم‌تری نسبت به بقیه دارند. به عنوان مثال مأموریتی که شما را به اعماق مکان‌های تاریک، پازل‌ها و نبردهای بی‌نظیری می‌برد. البته میزان مشارکت شما در هنرها و جادوی تاریک کاملاً به خودتان بستگی دارد و خواهید دید که چه تأثیری در ماجراجویی شما خواهد داشت.

اسکرین شات بازی هری پاتر بررسی بازی Hogwarts Legacy

بازی میراث هاگوارتز توسط آنریل انجین 4 توسعه یافته است، گرافیک بازی از لحاظ فنی و هنری خیلی خوب است، نورپردازی، کیفیت بافت‌ها و رهگیری پرتو در سطح خوبی قرار دارند.

زیباترین بخش بازی شاید قلعه هاگوارتز باشد که کیفیت مثال زدنی را ارائه می‌دهد. از نورپردازی و کیفیت تکسچر گرفته تا طراحی مکان‌های داخلی که شما را مجذوب خواهند کرد. بازیکنان قادر خواهند بود برای کشف قلعه که در آن می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند و زیرزمین‌ها و گذرگاه‌های مخفی را کشف کنند و پازل‌های دشوار را حل کنند، فعالیت‌های مختلفی انجام دهند.

دنیایی بسیار وسیع، پر از جزییات، عناصر منحصر به فرد و متنوع، در انتظار شما است. همه بخش‌های بازی Hogwarts Legacy از کیفیت خوبی برخوردار هستند. صداهای بازی بسیار عالی هستند و از تکنیک‌های پیشرفته‌ای برای تجسم صداهای محیط اطراف در درجات واقعی خود استفاده می‌شود تا بیشتر در دنیای جادو و ماجراجویی غرق شوید.

شخصیت های مو قرمز هاگوارتز لگسی

داستان میراث هاگوارتز ارتباط تنگاتنگی با پیشرفت شخصیت دارد، در کنار کاوش، گاهی اوقات احساس می‌کنید که چالش بزرگی در رویارویی‌های گروهی علیه شما وجود دارد که باید به روش‌های مختلف آن را مرتفع نمایید.

سه نوع جادو شامل جادوی تهاجمی و دفاعی و جادوی تغییر طبیعت و محیط اطراف در بازی وجود خواهد داشت و البته جادوی حرکتی و کنترل چیزهایی مانند جاذبه و بلند کردن اجسام.

شما فضای خاص خودتان را برای تزئین، ساخت و ساز، پرورش گیاه، تقویت شخصیت و عصای جادویی خواهید داشت.

جارو سواری بازی میراث هاگوارتز

پرواز با جارو نه تنها یکی از راه‌های جابه‌جایی در بازی میراث هاگوارتز است، بلکه مسابقات جارو نیز وجود خواهند داشت. بازیکنان می‌توانند در کلاس پرواز شرکت کنند تا مهارت‌های پروازی خود را با جارو بهبود بخشند. شما قادر خواهید بود در بازی برخی از جانوران جادویی را رام کنید و سوار آن‌ها شوید.

بازیکنان به طیف وسیعی از ارتقاها، توانایی‌ها و مهارت‌ها دسترسی خواهند داشت که به پیشرفتشان به عنوان جادوگر کمک می‌کند. چالش‌ها در سراسر دنیای بازی برای کسب تجربه و ارتقای توانایی‌ها پراکنده شده‌اند، از آن‌ها همچنین می‌توان برای ارتقاء لباس‌ها، تجهیزات جادویی و سفارشی سازی استفاده کرد تا توانایی‌های تهاجمی و دفاعی را افزایش داده یا تقویت کنید. بازیکنان می‌توانند ده‌ها طلسم را ترکیب و استفاده کنند، موضوعی که به آن‌ها اجازه می‌دهد سبک مبارزه خاص خود را انتخاب نمایند.

در ابتدای بازی هاگوارتز لگسی و در ساعات اولیه، روش‌های مبارزه و استفاده از جادو محدود شده است و به تدریج گزینه‌های مبارزه شما بیشتر می‌شود و سرعت و هیجان مبارزه نیز افزایش می‌یابد.

بررسی بازی Hogwarts Legacy سوا پرنده بزرگ سفید بازی هری پاتر

بازی Hogwarts Legacy با ارائه جهانی خوب و قابل قبول برگرفته از فرنچایز هری پاتر توانست توجه طرفداران و علاقه‌مندان به بازی‌های فانتزی نقش آفرینی را جلب کند. این بازی با ارائه گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک خوب لحظات مفرحی را به ارمغان می‌آورد اما داستان سطحی از ارزش‌های بازی کاسته است و با توجه به منبع اقتباس این نقصان پذیرفتنی نیست.

نقاط مثبت

  • مأموریت‌های متنوع
  • سیستم طراحی شخصیت عالی
  • گرافیک عالی و با کیفیت
  • سیستم مبارزه متنوع و سرگرم کننده
  • موسیقی هماهنگ با محیط و دنیای بازی

نقاط منفی

  • تنوع کم دشمنان
  • داستان سطحی

امتیاز ساویس‌گیم: 8 از 10

بازبینی تصویری

هاگوارتز لگسی اژدها

گیم پلی بازی لذت بخش است

نوشتار مرتبط:  حواشی میراث هاگوارتز پایانی ندارد | اخراج یا استعفا؟ 

بررسی بازی Hogwarts Legacy سواری با جارو

پرواز با جارو…

نوشتار مرتبط:  خیانت هاگوارتز لگسی به آرمان‌های خالق هری پاتر 

میراث هاگوارتز شخصیت روح

داستان می‌توانست بهتر باشد

FINAL VERDICT

Hogwarts Legacy was able to attract the attention of fans and lovers of fantasy role-playing games by presenting a good and acceptable world derived from the Harry Potter franchise. This game brings fun moments by providing fun gameplay and good graphics, but the story has reduced the value of the game and considering the source of the adaptation, this deficiency is not acceptable

:Pros

  • Diversity in missions
  • Excellent character creation system
  • Excellent graphics
  • Varied and fun combat system
  • Music in harmony with the environment and game world

:Cons

  • Low variety of enemies
  • Superficial story

SavisGame Score: 8 out of 10

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها