سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Citizen

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Citizen کاور بازی تصویر 2 فضانورد

Star Citizen یک بازی چند نفره در حال توسعه، درباره تجارت فضایی و شبیه سازی مبارزه است. این بازی توسط Cloud Imperium Games برای کامپیوتر در حال توسعه و انتشار است. این بازی در اصل یک تلاش مجدد از برنامه‌های محقق نشده برای Freelancer است، Star Citizen توسط کارگردان، کریس رابرتز، هدایت می‌شود. استار سیتیزن از طریق یک صفحه خصوصی تأمین مالی جمعی در سپتامبر 2012 رونمایی شد و بعداً در 18 اکتبر 2012 توسط یک کمپین موفق Kickstarter که بیش از 2 میلیون دلار به دست آورد آغاز به کار کرد. پیش تولید بازی در سال 2010 آغاز شد و تولید آن از سال 2011 به صورت جدی پیگیری شد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Citizen را در ساویس‌گیم بخوانید.

پس از پایان Kickstarter اولیه، Cloud Imperium Games به جمع‌آوری سرمایه از طریق فروش کشتی‌ها و سایر محتوای درون‌بازی ادامه داد و اکنون به عنوان بالاترین بازی ویدیویی با سرمایه‌گذاری جمعی و یکی از پروژه‌های تأمین مالی جمعی به‌طور کلی شناخته می‌شود. 500 میلیون دلار آمریکا تا سپتامبر 2022 توسط این بازی جمع‌آوری شده است. با این حال، چنین روش‌هایی برای ایجاد درآمد سرمایه‌گذاری جمعی منجر به انتقادات و مسائل حقوقی پیرامون این پروژه شده است. علاوه بر تأمین مالی جمعی، بازاریابی اکنون از طریق سرمایه گذاری خارجی نیز تأمین می‌شود و تا مارس 2020 حدود 63.25 میلیون دلار دریافت کرده است.

Squadron 42، یک بازی تک‌نفره است که در همان جهان جریان دارد، ابتدا در Kickstarter به عنوان یک کمپین داستانی برای Star Citizen معرفی شد، اما اکنون در نظر گرفته شده است که یک محصول مستقل باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Citizen

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: پشتیبانی از DirectX 11.1 و دارای 3 گیگابایت VRam
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: پردازنده 4 هسته‌ای از نوع Intel: Sandy Bridge یا AMD: Bulldozer
  • فضای ذخیره‌سازی: 83 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8.1 / Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Star Citizen

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: بالای 16 گیگابایت رم DDR4
  • کارت گرافیک پیشنهادی: پشتیبانی از DirectX 11.1 و دارای 4 گیگابایت VRam
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: پردازنده 4 هسته‌ای از نوع Intel: Sandy Bridge یا AMD: Bulldozer
  • فضای ذخیره‌سازی: 83 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  معرفی فیلم رفتگران فضایی Space Sweepers 

آیا من می‌توانم Star Citizen را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی Star Citizen شما به حداقل 16 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. پیشنهاد سازندگان اما استفاده از بالای 16 گیگابایت رم DDR4 است. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی می‌بایست قابلیت پشتیبانی از DirectX 11.1 و دارای 3 گیگابایت VRam باشد. کارت گرافیک پیشنهادی نیز علاوه بر پشتیبانی از DirectX 11.1 باید دارای 4 گیگابایت VRam باشد. پردازنده‌ی که قادر به اجرای بازی باشد پردازنده 4 هسته‌ای از نوع Intel: Sandy Bridge یا AMD: Bulldozer معرفی شده است. در پایان این‌که فضای ذخیره‌سازی بازی حداقل 83 گیگابایت اعلام شده است.

خب دوستان نظرتان در خصوص سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی استار سیتیزن چیست؟ سیستم شما این بازی را اجرا می‌کند؟ سولات خود را در بخش نظرات بپرسید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها