نسخه بازی سال Far Cry 6 عرضه شد

نسخه بازی سال Far Cry 6 عرضه شد دی ال سی فارکرای 6

بازی Far Cry 6 Game of the Year Edition با قیمت ۱۲۰ دلار در دسترس قرار گرفت. این نسخه از فارکرای 6 در بردارنده همه محتواها و DLCهای عرضه شده تا بدین لحظه است و همچنین بسته گسترش دهنده Lost Between Worlds که قرار است در آینده نزدیک عرضه شود را نیز شامل می‌شود. دارندگان نسخه معمولی بازی می‌توانند با پرداخت ۶۰ دلار به Far Cry 6 Game of the Year Edition ارتقاء یابند.

محتویات نسخه بازی سال Far Cry 6 Game of the Year Edition:

  • بسته گسترش دهنده جدید Lost Between Worlds
  • همه محتویات سیزن پس شامل دی ال سی‌های Vaas, Pagan Min و Joseph Seed
  • نسخه کامل بازی Far Cry 3 Blood Dragon Classic Edition
  • آلتیمیت پک شامل: Expedition Pack, the Croc Hunter Pack و Vice Pack
  • به علاوه کلی به‌روزرسانی رایگان شامل درجه سختی جدید، تغییر فشنگ و غیره

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فارکرای 6 

بازی فارکرای 6 پس از عرضه نظرات ضد و نقیض زیادی دریافت کرد. منتقدان به تکراری بودن فرمول مجموعه واکنش نشان دادند. گیم پلی بازی همان همیشگی است و طرفداران می‌توانند از بازی لذت ببرند. منتهی عدم نوآوری و یکنواختی بیش از حد عده‌ای را عصبی کرده و برای همین هجمه‌های فراوانی روانه‌ی یوبیسافت شد.

طبق شایعات بازی فارکرای 7 قرار است تمرکز بیش‌تری روی محتوای آنلاین داشته باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار مجموعه فارکرای هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها