زمان رونمایی از نسخه‌ی غربی Persona 5 Strikers

persona 5 strikers

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers در فوریه‌ی 2020 میلادی در ژاپن عرضه شد. این بازی محصول Atlus و Omega Force می‌باشد. سبک بازی نیز همانطور که احتمالاً حدس زده باشید musou action-RPG است. در این سبک دشمنان زیادی به سمت شما یورش می‌برند و شما باید آن‌ها را از میان بردارید. مثال بارز این سبک فرانچایز Dynasty Warriors می‌باشد. ناشر بازی یعنی Koei Tecmo بارها گفته بود که نسخه‌ی غربی فرا خواهد رسید. اما تا بدین جا تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن مشخص نشده است.

البته چندی پیش یک تریلر از نسخه‌ی غربی بازی به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد که بازی در تاریخ 5 اسفندماه عرضه خواهد شد. البته ویدئوی مذکور اکنون حذف شده است.

به هر حال به نقل از صفحه‌ی رسمی بازی، رونمایی رسمی در تاریخ 18 آذرماه رخ می‌دهد. بنابراین منتظر رونمایی از نسخه‌ی غربی بازی Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers تحت عنوان Persona 5 Strikers باشید.

به نقل از ویدئوی لو رفته بازی Persona 5 Strikers قرار است برای PS4 و Nintendo Switch عرضه شود. و البته نسخه‌ی PC نیز بر روی پلتفرم استیم عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران پرسونا هستید؟ لطفاً با من و دیگر خوانندگان ساویس‌گیم در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها