DLC داستانی Horizon Forbidden West در دست ساخت است

DLC داستانی Horizon Forbidden West در دست ساخت است

لنس ردیک که نقش سایلنس را در هورایزون ایفا می‌کند به تازگی اعلام کرد که بسته گسترش دهنده برای هورایزون فوربیدن وست در حال ساخت است.

گوریلا گیمز پس از عرضه بازی Horizon Forbidden West توانسته است با به‌روزرسانی رایگان طرفداران را سرگرم نگه دارد. اما اگر به دنبال محتوای داستانی جدید هستید، احتمالاً به‌زودی خبرهایی در راه خواهد بود.

لنس ردیک به تازگی تلویحاً خبر در دست ساخت بودن DLC داستانی هوریزون فوربیدن وست را اعلام کرد. ظاهراً این بازی نیز به مانند عنوان نخست یک بسته گسترش دهنده بزرگ دریافت خواهد کرد. پیش از این نیز یک ویدیو پیش‌بینی کرده بود که بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید گوریلا گیمز محتوای جدید داستانی دریافت خواهد کرد. منتهی خود سازندگان تا کنون هیچ بیانیه رسمی منتشر نکرده‌اند. در نتیجه این اطلاعات را فعلاً باید به چشم شایعه دید.

شایان ذکر است که بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain هم‌اکنون در Guerrilla و Firesprite در حال توسعه است. این بازی قرار است برای PSVR2 عرضه شود و مفهوم بازی‌های AAA واقعيت مجازی را تغییر دهد. باید دید عاقبت چه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ بازی Horizon Forbidden West را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها