سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Fury Unleashed

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Fury Unleashed کاور بازی فیوری انلیشد

از میان صفحات یک کتاب کمیک همیشه در حال تغییر در این بازی roguelike و پرسرعت پیشروی کنید. به صورت انفرادی، به صورت محلی یا آنلاین بازی کنید، سلاح‌های خود را گسترش دهید، و قهرمان خود را با هر بار بازی ارتقاء دهید. همه این‌ها برای این است که بفهمید چرا خالق شما اعتماد خود را به شما از دست داده است و به او ثابت کنید که اشتباه می‌کند. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Fury Unleashed را در ساویس‌گیم بخوانید.

ترکیبی جذاب از بازی‌های محبوبی همچون Dead Cells، Rogue Legacy، Contra و Metal Slug. طرفداران بازی‌های شوتر دو بعدی قطعاََ از این تجربه دلنشین لذت خواهند برد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Fury Unleashed

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: پشتیبانی از دایرکت ایکس 9
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: پردازنده دو هسته‌ای 2 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7/8/10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Fury Unleashed

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 1070, Radeon RX Vega 64
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-11400, AMD Ryzen 5 3600
  • فضای ذخیره‌سازی: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10/11

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sable 

آیا من می‌توانم Fury Unleashed را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Fury Unleashed به حداقل 4 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 8 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای فیوری آنلیشد استفاده از حداقل پردازنده‌ی دو هسته‌ای 2 گیگاهرتزی را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i5-11400, AMD Ryzen 5 3600 عنوان شده است.

در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی پشتیبانی از دایرکت ایکس 9 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از GeForce GTX 1070, Radeon RX Vega 64 پیشنهاد شده است.

نظر شما در خصوص Fury Unleashed چیست؟ سوالی در خصوص این بازی جذاب دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها