سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales کاور بازی اسپایدرمن مایلز مورالس

پس از وقایع Marvel’s Spider-Man Remastered، مایلز مورالس نوجوان در حال تطبیق با خانه جدید خود است و در عین حال به عنوان یک مرد عنکبوتی جدید، جای پای مربی خود، پیتر پارکر، را دنبال می‌کند. هنگامی که یک نبرد قدرت آرامش و امنیت خانه و محله او را تهدید می‌کند، مایلز باید لباس مرد عنکبوتی را بپوشد و شایستگی خود را ثابت کند. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را در ساویس‌گیم بخوانید.

مایلز مورالس قدرت‌های انفجاری را کشف می‌کند که او را از مربی خود پیتر پارکر متمایز می‌سازند. در کنار آکروبات بازی، ابزارها و مهارت‌های فوق‌العاده، بر حملات انفجاری و زهرآگین بایو الکتریکی و منحصربه‌فرد و قدرت استتار مخفی خود مسلط شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GTX 950 یا AMD Radeon RX 470
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3-4160, 3.6 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 75 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit 1909

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 580 8GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-4670, 3.4 Ghz یا AMD Ryzen 5 1600, 3.2 Ghz
  • فضای ذخیره‌سازی: 75 گیگابایت ترجیحاً SSD
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit 1909

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man Remastered 

آیا من می‌توانم Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را اجرا کنم؟

برای اجرای بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالس شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i3-4160, 3.6 GHz نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i5-4670, 3.4 Ghz یا AMD Ryzen 5 1600, 3.2 Ghz را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به میزان 75 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک NVIDIA GTX 950 یا AMD Radeon RX 470 را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Spider-Man: Miles Morales با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از NVIDIA GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 580 8GB استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت و میزان رم پیشنهادی 16 گیگابایت اعلام شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص اسپایدرمن مایلز مورالس دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها