سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Steelrising

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Steelrising کاور بازی استیل رایزینگ

پاریس، سال ۱۷۸۹ میلادی. انقلاب فرانسه تحت فشار لویی شانزدهم و ارتش آدم آهنی بی رحم او قرار گرفته است. Aegis، یک شاهکار فناورانه و رازآلود است که باید یک تنه با ارتش پادشاه مقابله کند و تاریخ را در این بازی اکشن نقش‌آفرینی چالش‌برانگیز نجات دهد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Steelrising را در ساویس‌گیم بخوانید.

شهر در حالی که از جنون پادشاه لویی شانزدهم و ارتش خشن آدم اهنی‌ها رنج می‌برد، در آتش می‌سوزد و جان می‌کند. Aegis، یک شاهکار مکانیکی که توسط مهندس Vaucanson ساخته شده تا محافظ ملکه باشد، باید انقلاب فرانسه را در این اکشن نقش‌آفرینی چالش برانگیز نجات دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Steelrising

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i7-3770 یا AMD Ryzen 5 1400
  • فضای ذخیره‌سازی: 67 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Steelrising

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER یا NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600X
  • فضای ذخیره‌سازی: 67 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه‌ی بازی‌های PS5, Xbox Series X, PC, Switch و سایر کنسول‌ها 

آیا من می‌توانم Steelrising را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i7-3770 یا AMD Ryzen 5 1400 نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600X را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی Steelrising به میزان 67 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Steelrising با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER یا NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت و میزان رم پیشنهادی 16 گیگابایت اعلام شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص استیل رایزینگ دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها