سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ni no Kuni: Cross Worlds

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ni no Kuni: Cross Worlds کاور بازی

بازی Ni no Kuni: Cross Worlds یک نقش‌آفرینی آنلاین است که توسط Netmarble توسعه و توسط Level-5 نشر یافته است. این بازی MMORPG ابتدا برای موبایل عرضه شده بود و پس از استقبال گیمرها نسخه کامپیوتر نیز روانه‌ی بازار شد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ni no Kuni: Cross Worlds را در ساویس‌گیم بخوانید.

طرفداران بازی‌های شگفت‌انگیز Ni no Kuni می‌توانند با تجربه این نسخه جدید در جهان بازی‌های آنلاين و MMO غوطه‌ور شوند. بازی توسط موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 توسعه یافته است و طراحی هنری شگفت‌انگیز بازی‌های اصلی در این تجربه آنلاین نیز به کار رفته.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ni no Kuni: Cross Worlds

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Intel HD 4000 یا Radeon Vega 8
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-4570 یا Ryzen 3 2200G
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Ni no Kuni: Cross Worlds

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 660 یا Radeon RX 460
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-4790K یا Ryzen 3 3200G
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن-نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

آیا من می‌توانم Ni no Kuni: Cross Worlds را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Ni no Kuni: Cross Worlds به حداقل 4 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 8 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای Ni no Kuni: Cross Worlds استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-4570 یا Ryzen 3 2200G را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i7-4790K یا Ryzen 3 3200G عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی Intel HD 4000 یا Radeon Vega 8 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از NVIDIA GeForce GTX 660 یا Radeon RX 460 پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی Ni no Kuni: Cross Worlds دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها