هر آنچه که باید درباره‌ی GTA 6 بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی GTA 6 بدانید پلیس جی تی ای 6

بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است و به جای اطلاعات رسمی از Rockstar، اطلاعات و شایعات زیادی منتشر شده است. در این مقاله هر آنچه که باید درباره‌ی GTA 6 بدانید را ارائه خواهیم داد.

پس از طول عمر غیرمعمول Grand Theft Auto 5، شرکت Rockstar سرانجام تایید کرد که GTA 6 در حال توسعه است و باعث خوشحالی طرفداران شد. بازی بعدی فرنچایز بسیار موفقی را ادامه خواهد داد. مجموعه‌ای که برای دهه‌ها معیار بازی‌های جهان باز بوده است و انتظارات زیادی برای برآورده کردن دارد. علاوه بر رقابت با GTA 5، باید با بسیاری از فرنچایزهای جهان باز دیگر نیز مقابله کند. عناوینی که ثابت کرده‌اند فوق العاده غوطه ور کننده هستند.

راکستار در مورد جزئیات بازی بعدی خود سکوت کرده است، اما اخبار و شایعات زیادی برای مشغول نگه داشتن گیمرها وجود دارد. اگر گزارش‌های اخیر را باور کنیم، Grand Theft Auto 6 تفاوت زیادی با نسخه‌های قبلی خود خواهد داشت. اگرچه تغییرات ممکن است در نهایت برای طرفداران این سری ناخوشایند باشند. بازی بعدی همچنین می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد. زیرا درزهای اطلاعاتی ادعا می‌کنند که قرار است پس از عرضه دائماً به روز شود.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت از بازی GTA: San Andreas که نمی‌دانستید 

هر آنچه که باید درباره‌ی GTA 6 بدانید

راکستار جدید و Grand Theft Auto 6

بزرگ‌ترین منبع نشت اطلاعاتی از بلومبرگ نشأت گرفته است. به گفته جیسون شرایر، کارشناس مطرح هنرصنعت، Rockstar Games در تلاش برای تبدیل شدن به شرکتی دلسوزتر و پیشروتر، دستخوش تغییرات اساسی شده است! این شرکت این کار را با کاهش شکاف دستمزد جنسیتی خود و با اتخاذ اقداماتی برای کاهش زمان کرانچ (کار کردن بیش از حد) کارکنانش انجام داده است. Rockstar همچنین محتوای توهین آمیز موجود در بازی‌های خود را کاهش داده است! به عنوان مثال، این موضوع در نسخه جدید و نسل ۹ بازی Grand Theft Auto 5 دیده شده است. نسخه‌ای که در آن جوک‌های علیه منحرفان اخلاقی حذف و سانسور شده بود. شرایر همچنین ادعا کرد که یک حالت Grand Theft Auto: Online به نام “Cops ‘n’ Crooks” به دنبال قتل وحشيانه جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس لغو شد.

به گفته شرایر، GTA 6 از سال 2014 در حال توسعه بوده است. این بازی بسیاری از تغییراتی را که در Rockstar در حال انجام است، منعکس خواهد کرد. در نتیجه، در این بازی اولین بار پس از ورود به بعد سوم خواهد بود که گیمرها قابلیت کنترل یک شخصیت زن را خواهند داشت. به طور خاص، او یک زن لاتین خواهد بود که نصف زوجی است که از بانی و کلاید الهام گرفته شده. به گفته روزنامه‌نگار مطرح، تام هندرسون، او یک زن باهوش خواهد بود. زنی که در زمینه فناوری و هک مهارت دارد! گزارش بلومبرگ همچنین ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان مراقبت می‌کنند که با ساختن جوک‌هایی که گروه‌های به حاشیه رانده شده را هدف قرار می‌دهند، زیاده‌روی نکنند. این یک تغییر شدید برای فرنچایزی است که در گذشته به هیچ چیز احترام نمی‌گذاشت. مجموعه‌ای که مایل بود شوخ طبعی خود را به سمت هر هدفی هدایت کند.

نوشتار مرتبط:  15 بازی مشابه GTA که ارزش تجربه کردن را دارند 

هر آنچه که باید درباره‌ی GTA 6 بدانید شخصیت زن جی تی ای

فضاسازی جی تی ای 6

شایعات قبلی حاکی از آن بودند که GTA 6 با نام رمز Project Americas در حال توسعه است. اسم رمزی که اشاره به این واقعیت دارد که بازی در آمریکای شمالی و جنوبی اتفاق خواهد افتاد. گزارش بلومبرگ به این گزارش اعتبار می‌بخشد. زیرا ادعا می‌کند که توسعه دهندگان در ابتدا می‌خواستند آمریکای شمالی و جنوبی را در Grand Theft Auto 6 بگنجانند. با این حال، ثابت شد که این پروژه بسیار بزرگ است. در نتیجه توسعه‌دهندگان به یک نسخه تخیلی از میامی و مناطق اطراف آن بسنده کردند. این نشان می‌دهد که GTA 6 در Vice City جریان خواهد داشت.

با این حال، نقشه بازی ثابت نخواهد بود و به طور مداوم با مأموریت‌ها و شهرهای جدید به روز می‌شود. گفته می‌شود که این کار برای جلوگیری از قرار گرفتن کارمندان راکستار تحت کرانچ انجام شده است. همچنین می‌تواند نشان دهد که GTA 6 مانند نسخه قبلی خود دارای طول عمر طولانی خواهد بود. زیرا به روز رسانی‌ها تضمین می‌کند که بازی دائماً دارای محتوای تازه است تا گیمرها را درگیر کند. اگرچه برخی از گیمرها از عمر طولانی GTA 5 خوششان نمی‌آید، اما بازگشت به DLC تک نفره با GTA 6 می‌تواند حرکت خوبی باشد. چرا که GTA 4 ثابت کرد که این شرکت قادر به ارائه DLC عالی است.

در نهایت هر آنچه که گیمرها به دست بیاورند، تماشای آن خیره کننده خواهد بود. البته اگر گزارش‌ها را باور کنید. به گفته یک روزنامه نگار به نام کریس کیپل، موتوری که Rockstar برای توسعه GTA 6 استفاده می‌کند، جلوتر از زمان خود است. مثل همیشه گیمرها از جلوه‌های بصری GTA 6 ناامید نخواهند شد. او همچنین ادعا کرد که هدف این است که موتور Unreal Engine را پشت سر بگذارد. موتوری که نشان داده قادر به تولید تصاویری خارق العاده با Unreal Engine 5 است. Rockstar توانایی خود را در ارائه تصاویری شگفت انگیز با بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 نشان داده است. پتانسیل دیدن پیشی گرفتن شرکت از خود هیجان انگیز است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA: The Trilogy 

گاراژ ماشین جی تی ای

Grand Theft Auto VI در راه است

تغییرات Rockstar مطمئناً به نفع توسعه دهندگان خواهد بود، اگرچه شرایر ادعا می‌کند که برخی از کارمندان نگران پیشرفت آهسته بازی هستند و برخی تعجب می‌کنند که آیا این شرکت هنوز هم می‌تواند شاهکارهایی را تولید کند که توجه همگان را برانگیزند. شاهکارهایی که راکستار را به یک مرکز و نیروی پیشران اصلی در دنیای بازی تبدیل کرده‌اند.

همچنین شایعاتی پیرامون داستان بازی منتشر شده است. در ماه ژوئن، افشاگر مطرح حوزه بازی ادعا کرد که این بازی داستان یک خواهر و برادر دوقلو را دنبال می‌کند. هدف آن‌ها این است که انتقام مرگ والدینشان توسط کارتل را بگیرند. در حالی که قل مذکر تلاش می‌کند برای دولت کار کند، زن تلاش می‌کند از درون و به عنوان نفوذی کار کند و تبدیل به یک قاتل بی رحم می‌شود. این افشاکننده همچنین ادعا کرد که تصویر ایستر اگ که در سه گانه بازسازی شده GTA یافت شده است، که شامل یک خانه تمیز در حومه شهر است، مربوط به GTA 6 است.

روزنامه نگار مطرح، تام هندرسون، ادعا کرده است که Rockstar قصد دارد بازی بعدی Grand Theft Auto را بین سال‌های 2024 تا 2025 منتشر کند. این ادعا قابل قبول است، زیرا پرونده 10-K SEC شرکت Take-Two Interactive از سال 2020 پیش بینی می‌کند که شرکت بین آوریل 2023 و مارس 2024 حدود 89 میلیون دلار برای بازاریابی هزینه کند. اگرچه این انتظار احتمالاً گیمرها را ناامید می‌کند، اما به کنسول‌های نسل کنونی اجازه نفوذ بیشتری به بازار بازی را می‌دهد. موضوعی که به GTA 6 اجازه می‌دهد تا رکوردشکنی را که Rockstar به دنبال آن است داشته باشد.

خلبان جنگنده جی تی ای

با گذشت زمان، Rockstar در نهایت جزئیات بیشتری را در مورد GTA 6 فاش خواهد کرد. البته بعید است که در نمایشگاه خاصی این اتفاق بیفتد. زیرا این شرکت احتمالاً هنگام رونمایی از بازی موردانتظار، همه توجهات را برای خود می‌خواهد. به گفته افشاگر معروف Tez2، ممکن است به نوعی معرفی GTA 6 بسیار نزدیک باشد. راکستار هر چه را آماده می‌کند، Take-Two به آن اعتماد زیادی دارد. چرا که استراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت، گفته است که این بازی «معیارهای خلاقانه‌ای را برای سری، هنرصنعت ما و همه سرگرمی‌ها تعیین خواهد کرد».

بازی Grand Theft Auto VI هم‌اکنون در حال توسعه است. نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تجربه جی تی ای 6 مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها