سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sniper Elite 5

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sniper Elite 5 کاور بازی اسنایپر الیت 5

مجموعه بازی پرطرفدار اسنایپر بازگشته است تا شما را در نقش کارل فیربورن به فرانسه ببرد و در آن‌جا از پروژه‌ی مخفی کراکن رمزگشایی کنید. مثل همیشه نقشه‌های جذاب و انبوهی از نازی‌ها در انتظار شما هستند تا آن‌ها را هدشات کنید و هم‌زمان از دوربین سینمایی بازی لذت ببرید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sniper Elite 5 را از ساویس‌گیم بخوانید.

شماره پنجم بازی پرطرفدار اسنایپر با بالاترین کیفیت بازگشته تا لحظات خوشی را برای طرفداران این سبک فراهم کند. مثل همیشه با گیم پلی تاکتیکال و هیجان‌انگیز طرف هستیم و داستان در سال ۱۹۴۴ جریان دارد. در قلب فرانسه پیشروی کنید و از پروژه‌ی مخفی پرده‌برداری نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sniper Elite 5

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: کارت گرافیک DirectX12 و 4GB VRAM
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel CPU Core i3-8100
  • فضای ذخیره‌سازی: 85 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Sniper Elite 5

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: کارت گرافیک DirectX12 و 6GB VRAM
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel CPU Core i5-8400
  • فضای ذخیره‌سازی: 85 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شما را به Kuamar دعوت می‌کند 

آیا من می‌توانم بازی Sniper Elite 5 را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی این بازی می‌بایست حداقل کارت گرافیک DirectX12 و 4GB VRAM داشته باشید. اگر از کارت گرافیک که 6 گیگ حافظه دارد استفاده کنید قادر به تجربه‌ی Sniper Elite 5 در بالاترین سطح گرافیک خواهید بود.

برای نصب بازی اسنایپر الیت به 85 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت و برای تجربه‌ی روان‌تر استفاده از 16 گيگابايت RAM توصیه شده است. برای پردازش بازی Sniper Elite 5 به حداقل پردازنده‌ی Intel CPU Core i3-8100 نیاز خواهید داشت و برای عملکرد بهتر می‌بایست از Intel CPU Core i5-8400 یا هم سطح آن استفاده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص Sniper Elite 5 دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها