تاریخ آغاز بتای کالاف دیوتی مدرن وارفر 2

تاریخ آغاز بتای کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 کاور Call of Duty: Modern Warfare 2

اکتیویژن تاریخ آغاز بتای کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 را مشخص کرد. طبق معمول کاربران پلی استیشن یک هفته زودتر به بتا دسترسی خواهند داشت. کاربران کامپیوتر و ایکس‌ باکس نیز در ادامه اجازه‌ی تجربه‌ی این بخش را پیدا خواهند کرد.

اکتیویژن تأیید کرد که بتای Modern Warfare 2 ابتدا برای کاربران پلی استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی مورد انتظار کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر برابر با ۶ آبان عرضه خواهد شد. بتای بازی اما حدوداً یک ماه زودتر منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که ۲ نوع بتا برای مدرن وارفر 2 برنامه‌ریزی شده است. یک بتای عمومی که برای همه‌ی بازیکنان خواهد بود، و یک بتای دسترسی زود هنگام که برای پیش خرید کنندگان بازی است. تفاوت اصلی اینجاست که کاربران پلی استیشن در ۲ بازه‌ی زمانی به بتا دسترسی خواهند داشت. ولی کاربران کامپیوتر و ایکس‌ باکس تنها به یک بازه محدود شده‌اند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 

به نقل از اکتیویژن بتای کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 در فواصل زیر در دسترس خواهد بود:

تاریخ آغاز بتای کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 برای پلی استیشن

  • Early Access – September 16-17 دسترسی زود هنگام پلی استیش – 25 و 26 شهریور ماه
  • Open Beta – September 18-20 بتای عمومی پلی استیشن 27 تا 29 شهریور ماه
  • Open Beta – September 22-23 بتای عمومی آزاد 31 شهریور تا 1 مهر ماه
  • Open Beta – September 24-26 آخرین بتا 2 تا 4 مهر ماه

تاریخ آغاز بتای مدرن وارفر 2 برای ایکس‌ باکس و کامپیوتر

  • Early Access – September 22-23 دسترسی زود هنگام 31 شهریور تا 1 مهر ماه
  • Open Beta – September 24-26 بتای عمومی 2 تا 4 مهر ماه

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید بازه‌ی نخست (September 16-20 برابر با 25 تا 29 شهریور) در انحصار کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است. بازه‌ی دوم بتا (September 22-26 برابر با 31 شهریور تا 4 مهر) برای همه خواهد بود. قابلیت کراس پلی یا بازی بین پلتفرمی در بازه‌ی دوم فعال خواهد بود. به این معنی که کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر صرفنظر از پلتفرم می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

تصویر گیم پلی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 سرباز در میدان نبرد با دوربین دید در شب

به نقل از اکتیویژن، بتای مدرن وارفر 2 قرار است یک تجربه‌ی چندنفره‌ی قدرتمند را ارائه دهد. حالت‌های 6v6 و سایر حالت‌ها به علاوه‌ی نقشه‌ها و سلاح‌های متعدد در این بتا حضور خواهند داشت. با تجربه‌ی حالت بتا، یک سری جایزه درون بازی دریافت خواهید کرد که به بازی اصلی مدرن وارفر 2 منتقل خواهند شد. اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی بتا در تاریخ ۱۵ سپتامبر برابر با ۲۴ شهریور در مراسم Call of Duty: Next به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین اطلاعات جدید در خصوص Modern Warfare II, Warzone 2 و وارزون موبایل نیز منتشر خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ علاقه‌ای به تجربه‌ی بتای مدرن وارفر 2 دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها