حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Disco Elysium

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Disco Elysium

بازی Disco Elysium یک اثر نقش‌آفرینی جذاب است که به واسطه‌ی داستان خود توانسته جوایز فراوانی را از آن خود کند. شما در این بازی نقش یک کارآگاه را بر عهده دارید. می‌توانید با دستگیری قاتلان و حل پرونده‌های جنایی به یک قهرمان تبدیل شوید یا با دریافت رشوه و فساد مایه‌ی ننگ بشریت باشید. مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Disco Elysium را از ساویس‌گیم بخوانید.

آزادی عمل در این بازی حرف اول را می‌زند. شاید خبری از اکشن و صحنه‌های هیجان‌انگیز بازی‌های دیگر در Disco Elysium نباشد، اما عاشقان داستان و روایت شیفته‌ی این بازی خواهند شد. شما انتخاب‌های فراوان و مهارت‌های مختلفی برای پیشروی در بازی خواهید داشت. تنها محدودیت شما در این بازی خلاقیت شماست.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Disco Elysium

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: هر کارت گرافیکی که از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی کند و حداقل 512 مگابیت حافظه داشته باشد
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core 2 Duo
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Disco Elysium

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA Geforce 1060 یا هم‌سطح
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7 یا AMD 1800
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7/8/10

نوشتار مرتبط:  30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید 

گیم پلی بازی Disco Elysium دیسکو الیسیوم

آیا من می‌توانم Disco Elysium را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core 2 Duo یا هم‌سطح نیاز خواهید داشت دوستان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i7 یا AMD 1800 را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Disco Elysium به میزان 20 گیگابایت می‌باشد. چنان‌چه دست کم هر کارت گرافیکی که از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی کند و حداقل 512 مگابیت حافظه داشته باشد را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی بازی دیسکو الیسیوم با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از NVIDIA Geforce 1060 یا هم‌سطح آن استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 2 گیگابایت است. اما برای اجرای روان‌تر می‌بایست از 8 گیگابایت رم استفاده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Disco Elysium دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها