10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید

اگر به دنبال بهترین فیلم‌های مهیج می‌گردید، لازم نیست به منابع دیگر مراجعه کنید. چرا که ما بهترین‌ها را برایتان گردآوری کرده‌ایم. بنابراین با مقاله‌ی 10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید، ساویس‌گیم را همراهی کنید.

فهرست برترین فیلم‌های هیجان‌ انگیز ما شامل آثار میخکوب کننده‌ای چون Uncut Gems، فیلم جذاب سرقت Army of Thieves، یک علمی-تخیلی دیدنی به نام Stowaway، فیلم جذاب و تماشایی سکوت و کلی فیلم مهیج دیگر می‌باشد.

نوشتار مرتبط:  5 فیلم برتر – جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal 

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید The Guilty  گناهکار

The Guilty

گناهکار

این فیلم داستان جیک جیلنهال در نقش جو بیلور را دنبال می‌کند. جو یک افسر پلیس لس آنجلس است که در مرکز فوریت‌های 911 کار می‌کند. او تماس یک خانم ربوده شده را پاسخ می‌دهد و می‌بایست متوجه شود چه اتفاقی رخ داده و چه کسی در خطر است. اگر این موضوع به تنهایی برای شما جذاب نیست، بد نیست اشاره کنیم که جو برای کاری که اخیراً انجام داده منتظر حکم دادگاه است.

کارگردانی این فیلم را آنتوان فوکوا بر عهده داشته و نویسندگی نیز کار نیک پیتزولاتو می‌باشد که True Detective را در کارنامه دارد. جا دارد اشاره کنیم پاول دنو، ایتن هاوک و سارسگارد نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. فیلم The Guilty در حقیقت بازسازی یک فیلم دانمارکی محصول 2018 به همین نام است.

نوشتار مرتبط:  رتبه‌بندی برترین جوکرهای تاریخ 

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید Army of Thieves  ارتش دزدان

Army of Thieves

ارتش دزدان

فیلم Army of Thieves شاید پیش‌درآمد Army of the Dead (ارتش مردگان) باشد، ولی برای لذت بردن از این فیلم سرقت نیازی به تماشای آن فیلم زامبی‌محور نیست. تمرکز فیلم روی ماتیاس شویفر در نقش دیتر می‌باشد. یک گاو صندوق باز کن حرفه‌ای که عضو گروه جنایتکاران بین‌المللی می‌شود تا قفل‌ها و گاو صندوق‌های سری و غیر قابل نفوذ را بشکنند. یکی از ستارگان این فیلم ناتالی امانوئل می‌باشد از بازی تاج و تخت می‌باشد. ناتالی نقش گوئن (رهبر گروه جنایتکاران) را بازی می‌کند. و تهیه‌کنندگی اثر نیز بر عهده‌ی زک اسنایدر بوده است.

نوشتار مرتبط:  ترتيب تماشای فرانچایز جنگ ستارگان 

I Am Mother  من مادر هستم

I Am Mother

من مادر هستم

تمرکز این فیلم پساآخرالزمانی روی رباتی به نام  «مادر» است. که جنین انسان به نام «ختر» را بزرگ می‌کند. این 2 در یک پناهگاه زیرزمینی که به طور کامل از جهان خارج محافظت شده است قرار دارند. همه چیز آرام پیش می‌رود تا زمانی که زنی مجروح این پناهگاه زیرزمینی را پیدا می‌کند. کارگردانی این فیلم را گرانت اسپاتوره بر عهده داشته است. انتظار یک ایفای نقش عالی را از این فیلم تأمل برانگیز، پیچیده‌ی، هیجانی داشته باشد.

نوشتار مرتبط:  تاریخ پخش فیلم‌های سینمایی 2022 

Stowaway  مسافر قاچاق

Stowaway

مسافر قاچاق

داستان سفر یک گروه فضانورد به مریخ را در Stowaway شاهد هستیم. جایی که مسافری ناخوانده تصادفاً دستگاه تجزیه‌ی کربن دی اکسید سفینه را خراب می‌کند. اوضاع جالب نیست و اگر فکری نکنند همگی پیش از رسیدن به مریخ به دلیل خفگی جان خواهند داد. ستارگان این فیلم را تونی کولت، آنا کندریک، شامیر اندرسون و دنیل دای کیم تشکیل می‌دهند. و کارگردانی نیز بر عهده‌ی جو پنا بوده است.

نوشتار مرتبط:  نتفلیکس مردم روسیه و روسیه‌ی سفید را تحریم کرد 

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید I Don't Feel at Home in This World Anymore  دیگر در این جهان احساس راحتی نمی‌کنم

I Don’t Feel at Home in This World Anymore

دیگر در این جهان احساس راحتی نمی‌کنم

همه‌ی ما هنگامی که از بد شانسی دیگران مطلع می‌شویم به خودمان می‌گوییم که اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی برای خودمان بیفتد. این دقیقاََ همان انگیزه‌ای است که روث را به تکاپو انداخت. ملانی لینسکی نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. زندگی او به عنوان دستیار پرستار پس از آنکه خانه‌اش به غارت می‌رود در هم می‌ریزد. و از نحوه‌ی بررسی پرونده توسط پلیس ناراضی است. در نتیجه تصميم می‌گیرد به همراه همسایه‌ی عجیب و غریبش به نام تونی (با بازی الایجا وود) مشکلش را شخصاً حل کند.

نوشتار مرتبط:  10 فیلم برتر تام کروز (Tom Cruise) در طول تاریخ 

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید The Devil All The Time  شیطان تمام وقت

The Devil All The Time

شیطان تمام وقت

نقطه قوت این فیلم فهرست طویل ستارگان آن است. از تام هالند و رابرت پتینسون گرفته تا بیل اسکاشگورد، جیسون کلارک و هیلی بنت. اگر بخواهیم سطحی نگاه کنیم شباهت انکار ناپذیری با فارگو دارد. ولی روایت‌ها کاملاََ متفاوت است. این داستان جذاب 2 ساعت و نیمه با پیچ‌های جذاب خود تا انتها شما را میخکوب خواهد کرد. این فیلم به دلیل خشونت بسیار زیاد مورد انتقاد قرار گرفت. اما از لحاظ فنی و اجرای تیم بازیگری به خصوص تام هالند و رابرت پتینسون با تحسین فراوانی از سوی منتقدان همراه بود. همچنین این فیلم در چند روز اول پخشش، در صدر پربازدیدترین فیلم‌ها قرار گرفت.

نوشتار مرتبط:  10 فیلم برتر جیم کری (Jim Carrey) در طول تاریخ 

Message from the King  پیامی از کینگ

Message from the King

پیامی از کینگ

فابریس دو ولز کارگردان فرانسوی با این فیلم وارد وادی آثار هیجان انگیز و حادثه‌ای می‌شود. بازیگر اصلی این فیلم چادویک بوزمن فقید است که برای ایفای نقش «پلنگ سیاه» شناخته می‌شود. چادویک در این فیلم نقش یک آفریقایی به نام جیکوب کینگ را ایفا می‌کند که به درخواست خواهرش بیانکا راهی لس آنجلس می‌شود. جیکوب به سرعت درخواست کمک خواهرش را قبول می‌کند و عازم می‌شود. Message from the King با توجه به بازیگران سرشناسی چون آلفرد مولینا و ترزا پالمر ارزش تماشا دارد.

نوشتار مرتبط:  برترین فیلم‌های وین دیزل (Vin Diesel) در طول تاریخ 

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید Kate  کیت

Kate

کیت

وودی هارلسون، میخیل هایسمان از بازی تاج و تخت و وینستد در Kate ایفای نقش می‌کنند. کیت با بازی مری الیزابت وینستد آدم کشی است که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها 24 ساعت زنده خواهد ماند. او تصميم می‌گیرد ساعات آخر زندگی‌اش را به آدم کشی در توکیو بپردازد. و از افرادی که وی را مسموم کرده‌اند انتقام بگیرد. در خلال این ماجرا با دختر نوجوان هدف سابقش آشنا می‌شود و وقفه‌ای در کارش ایجاد می‌شود. برخی می‌گویند این اثر تقلیدی از جان ویک کیانو ریوز است، هر چه که باشد ارزش تماشا را دارد.

نوشتار مرتبط:  13 فیلم ترسناک برتر که خواب را از چشمانتان خواهند گرفت 

Hush  سکوت

Hush

سکوت

همه به این فکر کرده‌ایم که اگر سارقی وارد خانه‌ی ما شود چه خواهیم کرد. مایک فلنگن این ایده را گرفته و روح تازه‌ای در آن دمیده است. نقش اصلی این فیلم را کیت سیگل ایفا می‌کند که زنی کر و لال است. کیت در نقش مدی یانگ به همراه گربه‌اش تنها زندگی می‌کند. یک شب فردی دیوانه قصد ورود به خانه‌اش را می‌کند غافل از این‌که با زنی سرسخت و جسور مواجه خواهد شد. این فیلم هیجان انگیز متفاوت و جذاب را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  چین بازی‌ها و فیلم‌هایی که LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را تبلیغ می‌کنند، ممنوع کرد 

10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید Uncut Gems  جواهرات تراش نخورده

Uncut Gems

جواهرات تراش نخورده

این فیلم آدام سندلر را در نقش طلایی خود قرار می‌دهد. بازیگر کمدی سرشناس با ایفای نقش متفاوت در قالب هاوی رتنر حسابی درخشید و لایق دریافت جوایز متعددی بود. جواهرات تراش‌نخورده در مورد صاحب یک فروشگاه جواهرفروشی به نام هاوارد رتنر است که به‌واسطه‌ی قمار، بدهی فراوانی دارد. او باید پیش از این که دیر شود، بدهی‌های خود را تسویه کند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ کدامیک از فیلم‌های فهرست 10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید را دیده‌اید؟ جای کدام فیلم در این بین خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها