نتفلیکس مردم روسیه و روسیه‌ی سفید را تحریم کرد

نتفلیکس مردم روسیه و روسیه‌ی سفید را تحریم کرد

به گزارش ساویس‌گیم، نتفلیکس مردم روسیه و روسیه‌ی سفید را تحریم کرد. این اقدام سیاسی را آمازون، هولو و سایر پخش کننده‌های فیلم و سریال هم تقلید کردند.

درگیری روسیه با اوکراین روی حقیقی شرکت‌ها را برملا ساخته است. در طول هفته‌ی گذشته شاهد اقدامات سیاسی متفاوتی بوده‌ایم. از مسدود کردن حساب‌های روسی توسط شرکت‌های بازی‌سازی گرفته تا تحریم بازار روسیه و بالا کشیدن پول مردم عادی به بهانه‌ی تحریم.

این‌که محروم کردن مردم از دیدن فیلم و سریال و انجام کارهای روزانه چگونه قرار است مانع جنگ افروزی شود را فقط شرکت‌های پول پرستی چون نتفلیکس، سونی، مایکروسافت و غیره می‌دانند. حتماً دزدی پول مردم عادی و غیرنظامی هم در جهت حمایت‌های حقوق بشری است! چه کسی فکرش را می‌کرد روزی دزدی و زورگویی سیاسی جزو اعمال حقوق بشری شود.

تحریم روسیه نتفلیکس

نتفلیکس و دوستان ضمن توقف پخش در روسیه و روسیه‌ی سفید، حساب‌های مردم روسیه را نیز مسدود کردند. حساب‌هایی که بابت آن‌ها پول حق اشتراک پرداخت شده است. اخلاق حکم می‌کند در صورتی که بخواهند حساب مردم را به دلایل سیاسی مسدود کنند، حداقل پول آن‌ها را برگردانند. منتهی دزدی که شاخ و دم ندارد.

مردم در این بین ضرر زیادی نخواهند کرد، نهایتاََ پول اشتراک آن‌ها سوخت خواهد شد. منتهی خوشبختانه دیگر نیازی به این شرکت‌ها نخواهند داشت. و به سادگی یک کلیک می‌توانند آرشیو سینما را دانلود کنند و با بالاترین کیفیت به تماشای آن بپردازند. چرا که دولت روسیه در جواب این تحریم‌ها قانون حق نشر را لغو کرد.

نتفلیکس مردم روسیه و روسیه‌ی سفید را تحریم کرد

دود این اقدام به چشم شرکت‌های فرصت طلب و سیاست زده خواهد رفت. نظر شما در این خصوص چیست؟ مسدود کردن حساب فیلم و سریال مردم عادی منجر به توقف جنگ خواهد شد؟ یا برعکس مردم را از خارجی‌ها متنفر خواهد ساخت؟  اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها