سازنده‌ی Loop Hero بازی‌بازان را به دانلود رایگان بازی تشویق می‌کند

سازنده‌ی Loop Hero بازی‌بازان را به دانلود رایگان بازی تشویق می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، سازندگان مهربان و حرفه‌ای بازی Loop Hero در استودیوی روسی Four Quarters اعلام کردند دانلود رایگان بازی هیچ اشکالی ندارد. با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه مردم روسیه و سخت بودن تراکنش‌های مالی هر جور که توانستید از تجربه‌ی بازی ما لذت ببرید.

در ادامه سازندگان دل رحم Loop Hero سری به شبکه‌ی اجتماعی VK زدند و بر صحبت‌های خود تأکید کردند. آن‌ها اضافه کردند هیچ ایرادی در استفاده از تورنت یا سایر روش‌ها برای تجربه‌ی بازی وجود ندارد و ما کار ویژه‌ای انجام نداده‌ایم. (البته که این استودیوی خوش قلب شکسته نفسی می‌کنند، کاری که انجام داده‌اند فوق‌العاده ارزشمند است)

استودیوی Four Quarters در ادامه یک لینک حمایت مالی مستقیم هم قرار دادند که بازی‌بازان هر زمان که توانستند و دوست داشتند از بازی‌سازان پشتیبانی کنند.

بازی Loop Hero

سازندگان مهربان و با اخلاق Loop Hero که با موج تشویق و تشکر بازی‌بازان مواجه شدند، در ادامه گفتند: از حمایت و پشتیبانی شما فوق‌العاده سپاسگزاریم. منتهی هر عملی برای ما پذیرفته است و هیچ مشکلی از جانب ما وجود دارد. در این شرایط دشوار حمایت‌ها و پشتیبانی خودتان را نثار خانواده و دوستان کنید.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که در اقدامی غیر انسانی همه‌ی تراکنش‌های مالی برای مردم روسیه و روسیه‌ی سفید مسدود شده است. و همچنین شرکت‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو تمام خریدها را برای مردم این مناطق ممنوع کرده‌اند و حساب‌های مردمی را به یغما برده‌اند.

در چنین شرایطی است که شرکت‌ها و استودیوهای با اخلاق می‌توانند انسانیت و نوع دوستی خودشان را نشان دهند. اینجاست که سازندگان Loop Hero علیرغم تحمیل فشارهای اقتصادی بر آن‌ها این از خود گذشتگی را به نمایش می‌گذارند و باعث غرور عاشقان هنرصنعت می‌شوند.

سازنده‌ی Loop Hero بازی‌بازان را به دانلود رایگان بازی تشویق می‌کند

جا دارد اشاره کنیم که بازی تحسين‌ شده‌ی Loop Hero مورد توجه منتقدان و بازی‌بازان بوده و هست. این بازی roguelike جزو بهترین عناوین سال گذشته است و اصلاََ عنوان متوسطی نیست.

نظر شما در خصوص این اقدام زیبای استودیوی Four Quarters چیست؟ شما بازی ارزشمند Loop Hero را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها