شرکت متا توهین و خشونت علیه روس‌ها را ترویج می‌دهد

شرکت متا توهین و خشونت علیه روس‌ها را ترویج می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، متا شرکت مادر فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ و غیره است. شرکت متا توهین و خشونت علیه روس‌ها را ترویج می‌دهد.

در اقدامی عجیب، غيراخلاقی و غیر قابل باور شرکت آمریکایی متا از توهین و ترویج خشونت علیه روس تباران حمایت می‌کند. این شرکت که خودش را حامی حقوق بشر و اخلاقیات جا می‌زد، اکنون و در حالی که آتش جنگ زبانه می‌کشد کاربران را تشویق می‌کند به روس تباران توهین کنند و خشونت را بر علیه این نژاد ترویج می‌دهد!

نژادپرستی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی

واقعاً چه می‌شود گفت! اخلاقیات به کجا کشیده شده است. توهین و ترویج خشونت بر علیه مردم به اسم حمایت از حقوق بشر!؟ احساس حالت تهوع به آدم دست می‌دهد از این تناقضات.

پرده از ذات کثیف و پلید شرکت‌ها برچیده شده است. و هر روز شاهد یک اقدام افتخارآمیز از طرف آن‌ها هستیم! شرکت‌های شیطانی که به دروغ سال‌ها خود را مخالف نژادپرستی معرفی می‌کردند، امروزه به صورت آشکارا اعمال نژادپرستانه‌ را ترویج و تشویق می‌کنند. این اقدامات می‌دانيد گریبان چه افرادی را خواهد گرفت؟ روس تبارانی که در خارج از سرزمین مادری زندگی می‌کنند. افرادی که ممکن است زاده‌ی کشوری دیگر باشند و حتی یک بار هم به روسیه سفر نکرده‌اند. با این حال به لطف شرکت‌های نژادپرست و ضدبشری مورد خشونت و توهین قرار بگیرند. به کدامین گناه؟ تنها به این دلیل که اجداد آن‌ها روس بوده‌اند. باعث تأسف است.

شرکت متا توهین و خشونت علیه روس‌ها را ترویج می‌دهد

نظر شما در این خصوص چیست؟ فکرش را می‌کردید در سال 2022 توهین‌های نژادی مورد تشویق قرار بگیرند؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها