شکایت دروغین بر علیه سونی

شکایت دروغین بر علیه سونی

به گزارش ساویس‌گیم، نوامبر 2021 شکایتی توسط یکی از کارکنان سابق پلی استیشن تنظیم شد که سونی را به تبعیض جنسیتی متهم می‌کرد. حال پس از گذشت چندین ماه واهی بودن این اتهام مشخص شده است.

چند ماه پیش یکی از کارکنان زن پلی استیشن شکایتی را تنظیم کرد که شرکت را به تبعیض جنسیتی متهم می‌کرد. این شخص مدعی بود سونی بین کارمندان زن و مرد تفاوت قائل می‌شود. و کارمندان زن به اندازه‌ی مردان از مزایای شغلی و حقوقی برخوردار نمی‌شوند.

حال چند ماه از تاریخ تنظیم این شکایت گذشته است و شخص شاکی نه تنها نتوانسته هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود ارائه دهد، بلکه شاهدانی که می‌خواست به دادگاه بکشاند هم ماجرا را تکذیب کرده‌اند.

شکایت دروغین بر علیه سونی

اکنون وکلای حقوقی سونی از دادگاه خواسته‌اند که این شکایت بی پایه و اساس مختومه اعلام شود. چرا که فرد شاکی هیچ مدرکی را ارائه نکرده است و رفتارهای وی موجب ایجاد تنش بین کارکنان زن شرکت شده است.

متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که خلأهای قانونی موجب ایجاد مشکلات حقوقی برای شرکت‌های بزرگ شده‌اند. تا جایی که فردی بدون هیچ مدرکی علیه شرکت شکایت می‌کند، اتهام تبعیض جنسیتی به آن‌ها می‌زند، موضوع رسانه‌ای می‌شود، اعتبار شرکت خدشه‌دار می‌شود و در نهایت کاشف به عمل می‌آید که شکایت دروغین بوده است! و شاکی پس از گذشت چندین ماه هیچ مدرکی را نمی‌تواند ارائه دهد.

این مشکلات به دلیل فعالیت‌های مخرب و ضداخلاقی انجمن‌های SJW و فمینیسم‌ها شدت یافته و موجب رواج این بی قانونی و بی عدالتی شده است. هنگامی که شکایت صورت می‌گیرد همه‌ی جریان‌های رسانه‌ای کثیف و همسو با این انجمن‌های فاسد موضوع را بزرگ می‌کنند و با آبروی شرکت‌ها و افراد بازی می‌کنند. ولی وقتی دروغین بودن ادعا مشخص می‌شود، کم‌تر رسانه‌ای به آن می‌پردازد و شاید تنها افرادی که وجدان بیدار دارند آن را پوشش دهند. پس در این میان آبروی از دست رفته چه می‌شود؟ چرا باید افرادی سودجو به راحتی جنجال رسانه‌ای به پا کنند و هیچ عقوبتی گریبان آن‌ها را نگیرد.

جیم رایان مدیرعامل سونی

جالب است بدانید که این شکایت بر علیه سونی دقيقاََ پس از صحبت‌های جیم رایان تنظیم شده است. یعنی درست پس از این‌که مدیر عامل سونی از شرایط کاری بد اکتیویژن بلیزارد انتقاد کرد! نیازی به توضیح اضافه نیست و همه چیز روشن است!

نظر شما در خصوص این رفتارها چیست؟ این رفتارها عادلانه است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها