پوستر جدید فیلم آنچارتد رونمایی شد

نظر نیتن دریک در خصوص ایفای نقش تام هالند در Uncharted

به گزارش ساویس‌گیم، سونی پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار آنچارتد رونمایی کرد. فیلم آنچارتد با هنرمندی تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش سالی در حال آماده شدن است.

در این پوستر جدید ما تام هالند و مارک والبرگ را می‌بینیم که روی صخره‌ای ایستاده‌اند و در پس‌زمینه کشتی غرق شد‌ه‌ای به چشم می‌خورد. هر 2 شخصیت چهره‌ای جدی و مصمم دارند. تام هالند شباهت زیادی به نیتن دریک دارد. البته به جز چهره‌ی نچسب و غیر جذابش که حتی نزدیک به نیتن دریک هم نیست. در آن سو مارک والبرگ را داریم که با سالی مو نمی‌زند ولی در کمال تعجب سبیل نمادین این شخصیت را بر لب ندارد!

پوستر جدید فیلم آنچارتد رونمایی شد

فیلم آنچارتد پس از سال‌ها تأخیر بالأخره قرار است در تاریخ 29 بهمن روی پرده برود. شایان ذکر است که بازیگرانی چون تاتی گابریله، آنتونیو باندراس و سوفیا علی نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

تا بدین جا ظاهراً سازندگان توانسته‌اند حال و هوای مجموعه‌ی آنچارتد را به خوبی شبیه‌سازی کنند. ولی از کیفیت بازیگری اطلاع چندانی نداریم.

فیلم آنچارتد

نظر شما در خصوص این فیلم چیست؟ از طرفداران آنچارتد هستید؟ آیا با فیلم خوبی مواجه خواهیم شد یا به مانند اکثر آثار اقتباسی با تجربه‌ای نا امید کننده مواجه خواهیم شد؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها