خالقان Silent Hill و Gravity Rush سونی را ترک کردند

silent-hill

به گزارش ساویس‌گیم، بازار ژاپن در چند دهه‌ی گذشته تغییرات شگرفی به خود دیده است. با این حال نمی‌شود منکر این شد که هنوز استعدادهای زیادی در دل آن وجود دارد. شایعه شده که سونی قصد ترک ژاپن را دارد. اما به راستی چه کسی می‌تواند این موضوع را تأیید یا تکذیب کند؟ در همین راستا به تازگی با خبر نگران کننده‌ای مواجه شدیم. استعدادهای بزرگ استودیو ژاپن، سونی را ترک کردند.

آقایان Keiichiro Toyama و Junya Okura به همراه Kazunobu Sato استودیو ژاپن سونی را ترک کردند و استودیوی Bokeh Game Studio را تأسیس کردند. آقای تویاما در حقیقت کارگردان اصلی و از خالقان Silent Hill به شمار می‌رفت. با توجه به شایعات فراوان در خصوص نسخه‌ی جدید سایلنت هیل، این نقل و انتقالات آب سردی بر پیکر آن شایعات بود. همچنين هر سه این افراد در ساخت Gravity Rush نیز دخیل بودند. فرانچایزی که در ویتا متولد شد و در PS4 به تبلور رسید. متأسفانه هر دوی این عناوین فروش قابل قبولی را تجربه نکردند.

این افراد در حال حاضر بر روی یک بازی اکشن-ماجراجویی کار می‌کنند که قرار است سال‌های آینده عرضه شود. با توجه به طرح کلی به نظر عنوان ترسناکی باشد. البته هنوز برای قضاوت زود است.

صحبت‌های این بزرگان را تماشا کنید:

دانلود با کیفیتSD |  دانلود با کیفیتHDدانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه 

استودیوی ژاپن سونی بیشتر نقش پشتیبان را داشته است. از جمله کمک در ساخت بازسازی Demon’s Souls. و عرضه‌ی عناوین کوچک‌تر مانند Astro’s Playroom. شایعه شده است که سونی قصد دارد تمرکز خود را از بازار ژاپن بردارد. مشخص نیست که این جدایی به این ماجرا مرتبط بوده است یا خیر. به هر حال این افراد از زمان Gravity Rush 2 در سال 2017 بر روی پروژه‌ی دیگری کار نکرده‌اند. یا حداقل بر روی پروژه‌ای که ما از آن مطلع باشیم! سازندگانی که برای خود کار می‌کنند و از ناشران بزرگ جدا می‌شوند، عاقبت متفاوتی را تجربه کرده‌اند. بیایید امیدوار باشیم که این افراد مستعد در زمره‌ی خوش شانس‌ها باشند.

خب همراهان عزیز نظر شما چیست؟ چه برداشتی از این ماجرا دارید؟ چه بر سر شایعه‌ی Silent Hill می‌آید؟ لطفاً با من و دیگر خوانندگان ساویس‌گیم در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها