اخراج بیش از 20 بازی‌ساز توسط Activision Blizzard

اخراج بیش از 20 بازی‌ساز توسط Activision Blizzard

به گزارش ساویس‌گیم، حتماً ماجرای اتهامات بی اساس به Activision Blizzard به گوش شما هم رسیده است. اگر نه، همین را بدانید که رسانه‌های قلم به مزد اتهامات رسوایی اخلاقی به مدیران این شرکت زده‌اند.

با وجود این‌که این اتهامات به هیچ‌وجه تأیید نشده‌اند، اما از ترس رسانه‌های قلم به مزد و جوسازی آن‌ها، Activision Blizzard مجبور به اتخاذ تصمیمات فراوانی شده است.

از جمله‌ی این تصمیمات می‌شود به پرداخت جریمه‌ی چند ده میلیون دلاری و اخراج چندین بازی‌ساز اشاره کرد. البته که این پول‌ها برای این ابرشرکت پول چایی هم نمی‌شود ولی اخراج بازی‌سازان و استعدادهای درخشان مایه‌ی تأسف است.

اخراج بیش از 20 بازی‌ساز توسط Activision Blizzard

متأسفانه رسانه‌های قلم به مزد در طول سال‌های اخیر ضربه‌ی بزرگی به هنرصنعت زده‌اند. ضربه‌ای که پیش از این به سایر هنرها از جمله سینما وارد کرده بودند. باید دید این رویکرد کثیف تا به کی ادامه‌دار خواهد بود.

نظر شما در خصوص این رویکردهای تبلیغاتی و چندش‌آور چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها