ایکس باکس عذرخواهی کرد؛ فعلاً منتظر Fable نباشید

ایکس باکس عذرخواهی کرد؛ فعلاً منتظر Fable نباشید

به گزارش ساویس‌گیم، ردموندی‌ها در زمینه‌ی روابط عمومی و شبکه‌های مجازی فوق‌العاده حرفه‌ای و بی رقیب هستند. آن‌ها در جریان تبلیغات جدید اشاره‌ای غیر مستقیم به Fable داشتند ولی شرایط محیا نبود و خوب پیش نرفت. در نتیجه ایکس باکس از طرفداران عذرخواهی کرد.

ردموندی‌ها ضمن عذرخواهی عنوان کردند فعلاً چیز جدیدی برای اشتراک در خصوص Fable در دست ندارند. نسخه‌ی جدید این فرانچایز توسط Playground Games در حال توسعه است و طرفداران اشتیاق زیادی برای آن دارند.

طبیعتاً این اقدام موجب نا امیدی طرفداران شد. چرا که مدت‌هاست خبری از این بازی مورد انتظار نیست. اما عذرخواهی ایکس باکس بدون شک ارزشمند است. و نشان‌دهنده‌ی سواد رسانه‌ای بالای آن‌هاست.

ایکس باکس عذرخواهی کرد؛ فعلاً منتظر Fable نباشید بازی فیبل

با این‌که فعلاً خبری از Fable نخواهد بود، اما شایعات زیادی در خصوص دیگر بازی‌ها به گوش می‌رسد. احتمال رونمایی از بازی جدید Compulsion Games وجود دارد. همچنین نمایش جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در مراسم The Game Awards 2021 بسیار محتمل است. و البته نمایش جدید از بازی به شدت مورد انتظار Avowed نیز توسط Windows Central گزارش شده است.

فعلاً باید منتظر ماند و دید ردموندی‌ها چه آشی برایمان پخته‌‌اند. تا آن موقع طرفداران می‌توانند از فورزا هورایزون 5 و هیلو بی‌کران لذت ببرند. عناوینی که فاصله‌ی چندانی با عرضه‌ی آن‌ها نداریم.

ایکس باکس عذرخواهی کرد؛ فعلاً منتظر Fable نباشید

نظر شما چیست؟ عملکرد رسانه‌ای ایکس باکس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها