هنرپیشه‌ی اصلی Deathloop در جستجوی PS5

هنرپیشه‌ی اصلی Deathloop در جستجوی PS5

به گزارش ساویس‌گیم، یکی از هنرپیشگان بازی Deathloop از این موضوع پرده برداشت که حتی توان یافتن PS5 را نیز ندارد. این در حالی است که بازی Deathloop محصول Arkane Studios و انحصاری زمانی PS5 است.

کنسول PS5 حدوداً یک سال است که عرضه شده ولی مشکلات کمبود موجودی کماکان پابرجاست. به گونه‌ای که حتی هنرپیشه‌ی اصلی بازی انحصاری پلی استیشن نیز دستش کوتاه مانده است.

ماجرا از این قرار است که آقای Jason Kelley که نقش Colt Vahn را در Deathloop بازی می‌کند در حساب شبکه‌ی اجتماعی خود خطاب به طرفداران گفت: “اگر کسی بتواند یک نسخه از بازی به همراه پلی استیشن 5 را برای من تهیه کند، ممنون می‌شوم.” او این موضوع را با خنده بیان کرد و در ادامه گفت که قادر به پیدا کردن و تهیه‌ی PS5 نبوده است.

طرفداران از صحبت‌های Jason Kelley شوکه شدند. این موضوع خیلی عجیب است که نه سونی و نه بتزدا به این بازیگر نقش اصلی یک PS5 هدیه نکرده‌اند. تنها پس از انتشار این پست بود که Pete Hines از بتزدا خطاب به جیسون گفت که مشکل پیدا کردن PS5 را حل خواهد کرد تا بازیگر نقش اصلی بازی بتواند اثری که در آن هنرنمایی کرده است را تجربه کند. جناب Jason Kelley خوش شانس بود و به PS5 رسید. با این حال طرفداران زیادی در سراسر جهان برای تهیه‌ی این کنسول با مشکل مواجه هستند. باید دید عاقبت کی اوضاع بهبود پیدا خواهد کرد.

هنرپیشه‌ی اصلی Deathloop در جستجوی PS5

بازی Deathloop هم‌اکنون برای PS5 در دسترس است.

نظر شما در خصوص کمبود موجودی PS5 چیست؟ بازی Deathloop را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها