به‌روزرسانی جدید Watch Dogs: Legion مشکل اساسی بازی را برطرف می‌کند

Watch Dogs: Legion

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Watch Dogs:Legion که به عبارتی سومین نسخه در مجموعه‌ی واچ داگز می‌باشد چندی پیش عرضه شد. بازی مذکور توانست با ارائه‌ی یک گیم‌پلی استاندارد و نوآوری جذاب در بخش گیم‌پلی نمرات خوبی را از آن خود کند.

با وجود عملکرد خوب بازی، مشکلاتی در آن وجود داشت. مشکلاتی چون باگ‌ها و گلیچ‌های مختلف. به‌روزرسانی جدید ارائه شده توسط یوبیسافت توانسته تا حدودی از این مشکلات بکاهد.

یکی از مشکلات بزرگ بازی مربوط به درجه‌ی سختی permadeath بود. این معضل طوری بود که وقتی در آن می‌مردید و می‌خواستید بازی را از ابتدا آغاز کنید، این امکان برای شما فراهم نمی‌شد. و شخصیت‌های اصلی به طور کلی از بازی حذف می‌شدند. در نتیجه برای ادامه‌ی کار شما ناچار به تغییر درجه‌ی سختی بازی بودید. این مشکل در این به‌روزرسانی‌ برطرف شده است.

watch dogs

مشکل دیگر مربوط به فایل‌های ذخیره‌ی بازی می‌شد. بازی فایل ذخیره‌ی شما را حذف یا غیر قابل استفاده می‌کرد، این مشکل بر روی پلتفرم‌های PS4 و ایکس‌باکس وان و همچنین PC برطرف شده است. اما کماکان در نسخه‌ی Xbox Series X پابرجاست. ایراد دیگر بازی که خیلی هم ایراد نبود، یک گلیچ بود که به بازیکن امکان به دست آوردن پول زیادی در بازی می‌داد. این امکان در این به‌روزرسانی‌ از بین رفته است.

شایان ذکر است که بازی Watch Dogs:Legion هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC، PS5، Xbox Series X/S و گوگل استادیا در دسترس می‌باشد.

خب همراهان ساویس‌گیمی نظر شما چیست؟ شما با این مشکلات در بازی مواجه شده بودید؟ کدام نسخه‌ی واچ داگز را بیشتر دوست داشتید؟ لطفاً با من و دیگر خوانندگان ساویس‌گیم در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها