رسوایی اخلاقی Activision Blizzard یا بی انصافی رسانه‌ای؟


به گزارش ساویس‌گیم، در روزها و هفته‌های گذشته ماجرای اتهامات به ابرشرکت Activision Blizzard نقل محافل شده است. هر روز که می‌گذرد یک خبر جدید در این باره به گوش می‌رسد به گونه‌ای که آدم تصور می‌کند در این ابرشرکت چه خبر بوده است! آیا افراد به کار دیگری جز بازی‌سازی مشغول بوده‌اند!؟

متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که رسانه‌ها با بزرگنمایی و اغراق بیش از حد ضربه‌ی بزرگی به بدنه‌ی هنرصنعت وارد کرده‌اند. ضربه‌ای که به واقع اعتبار این هنرصنعت را خدشه‌دار کرده است. اما واقعاً چه میزان از این ادعاها واقعیت داشته است و چه میزان ماحصل بی انصافی رسانه‌ای؟

رسوایی اخلاقی Activision Blizzard یا بی انصافی رسانه‌ای؟

حقیقت ماجرا اینجاست که تا کنون اتهامات به ابرشرکت Activision Blizzard هيچکدام اثبات نشده‌اند و صرفاً بزرگنمایی رسانه‌ای موجب چرخیدن این خبر و بی اعتبار شدن این ناشر بزرگ شده است.

در طول این مدت بارها شاهد بوده‌ایم که رسانه‌ها کوچک‌ترین خبر در این خصوص را ضریب داده‌اند و موجبات ایجاد یک نوع حس بی اعتمادی در این هنر صنعت شده‌اند. با این حال تاریخ نشان داده است که اکثر این جوسازی‌ها بی اعتبار و فاقد ارزش هستند و بدون شک در این خصوص نیز ماجرا به همین شکل خواهد بود.

امیدوارم رسانه‌ها در پوشش خبرهای اینچنینی وجدان کاری را زیر پا نگذارند و به راحتی با آبروی افراد و شرکت‌ها بازی نکنند.

نظر شما خوانندگان عزیز ساویس‌گیم در این خصوص چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها