تماشا کنید: Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ 6 آبان‌ماه عرضه خواهد شد

شکارچیان ارواح؛ چرا Fatal Frame یکی از بهترین فرانچایزهای سبک وحشت و بقاست؟

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت Koei Tecmo چندی پیش از بازعرضه‌ی Fatal Frame: Maiden of Black Water خبر داد. خوشبختانه این بازی دیگر در انحصار کنسول‌های نینتندو نیست و قرار است برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شود. امروز مشخص شد که Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ 6 آبان‌ماه عرضه خواهد شد. همچنین تریلر جدیدی نیز به همین منظور منتشر گشت.

ویژگی جدیدی که به بازی اضافه شده است Photo Mode می‌باشد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید از شخصیت‌های اصلی بازی و اشباح عکس‌برداری کنید. همچنین در این ویدئو شاهد لباس‌های جدیدی برای شخصیت اصلی هستیم که برای دسترسی به برخی از آن‌ها می‌بایست بازی را پیش‌خرید کنید.

تماشا کنید: Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ 6 آبان‌ماه عرضه خواهد شد، تاریخ عرضه‌ی Fatal Frame: Maiden of Black Water مشخص شد

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water قرار است برای Xbox One, Xbox Series X/S, PC, PS4, PS5 و نینتندو سوئیچ عرضه شود. این بازی در اصل نسخه‌ی بهبود یافته‌ی سال 2014 است که محتواهای الحاقی را نیز در بر دارد. اگر طرفدار بازی‌های ترسناک هستید بد نیست تاریخ 6 آبان‌ماه را در تقدیم علامت‌گذاری کنید. همچنین مقاله‌ی شکارچیان ارواح؛ چرا Fatal Frame یکی از بهترین فرانچایزهای سبک وحشت و بقاست؟ را نیز همین الآن مطالعه بفرمائید تا بیش‌تر با این مجموعه آشنایی پیدا کنید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

منتظر اخبار بیش‌تر در خصوص Fatal Frame: Maiden of Black Water در ماه‌های آینده باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها