احتمال بازگشت Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، نزدیک به نیم سال از حذف Cyberpunk 2077 توسط پلی استیشن می‌گذرد. بازی مذکور به دلیل کیفیت افتضاح از PSN حذف شده بود تا جلوی ضرر بازی‌بازان گرفته شود. حال پس از عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های چند ده گیگابایتی ظاهراً بازگشت این بازی نزدیک است.

پیش از این سازندگان گفته بودند که Cyberpunk 2077 به کیفیت لازم برای بازگشت به PSN نرسیده است. اما با توجه به اینکه امکان Wishlist کردن بازی فراهم شده است، ظاهراً به زودی شاهد بازگشت آن خواهیم بود. به احتمال زیاد در چند روز آینده به‌روزرسانی جدیدی برای بازی عرضه خواهد شد و وضعیت آن را بهبود خواهد بخشید. تا بدین لحظه کیفیت بازی روی کنسول‌های نسل پیش غیر قابل تحمل است.

احتمال بازگشت Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن

بازی سایبرپانک 2077 قرار بود موفقیت بزرگی برای CD Projekt RED باشد اما شکست مفتضحانه‌ای را پدید آورد. البته بازی فروش بالایی داشت که ناشی از تبلیغات گسترده‌ی آن بود. ولی اعتبار از دست رفته را نمی‌شود با پول خرید. در طول چندین ماه گذشته لهستانی‌ها به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را عرضه کرده بودند، اما هیچ‌کدام وضعیت بازی را به سطح قابل قبول نزدیک هم نکرد.

وقتی عملکرد بازی‌هایی چون رد دد ردمپشن و یا حتی جی تی ای 5 در نسل گذشته را با سایبرپانک مقایسه می‌کنیم، متوجه اختلاف سطح سازندگان خواهیم شد. سازندگانی که ادعای زیادی داشتند ولی در عمل حتی نزدیک آن صحبت‌ها هم نشدند. ویدئوهای مقایسه‌ای بازی موجود است. توصیه می‌کنیم فعلاً به سراغ این بازی نروید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها