کارگردان جدید Cyberpunk 2077 برای سر و سامان دادن به بازی، مشخص شد

شایعه: فهرست کامل DLCهای Cyberpunk 2077 لو رفت! سایبرپانک

به گزارش ساویس‌گیم، Cyberpunk 2077 عرضه‌ی مفتضحانه‌ای داشت. چندین ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد ولی هنوز هم بازی غیر قابل تحمل است. در همین راستا شرکت سازنده خبر از تغییرات مدیریتی می‌دهد.

جناب Adam Badowski کارگردان سابق از سمت خود کنار گذاشته شد و آقای Gabe Amatangelo جایگزین ایشان شد. این شخص سابقه‌ی کار در BioWare را در کارنامه دارد و از جمله بازی‌سازان با سابقه به شمار می‌رود.

سازندگان Cyberpunk 2077 در تلاش هستند که وضعیت بازی خود را سامان دهند. ولی در این چند ماه هیچ توفیقی نداشته‌اند. حال که شاهد تغییرات مدیریتی هستیم باید امیدوار باشیم که شاید معجزه‌ای رخ دهد. هر چند که به نظر بعید باشد.

اگر همه‌چیز مطابق با انتظار پیش رفته بود، حال باید نسخه‌ی نسل جدید بازی هم عرضه می‌شد. ولی با توجه به وضعیت فعلی بازی احتمالاً در اواخر سال این مهم رخ دهد.

جا دارد اشاره کنیم که سازندگان پیش از این قول عرضه‌ی DLCهای رایگان و بسته‌های گسترش دهنده هم داده بودند، ولی همه‌ی آن‌ها فعلاََ منتفی خواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ امیدی به احیای این بازی دارید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها