نتفیلیکس قصد گسترش فعالیت و ورود به دنیای بازی‌ها را دارد

نتفیلیکس قصد گسترش فعالیت و ورود به دنیای بازی‌ها را دارد

به گزارش ساویس‌گیم، طبق گزارشات رسمی نتفیلیکس قصد گسترش فعالیت و ورود به دنیای بازی را دارد. این غول استریم جهان در حال جذب مدیران اجرایی برای رهبری بخش بازی خود می‌باشد.

ظاهراً برای شروع نتفیلیکس قرار است رویکرد اپل آرکید را در پیش گیرد. سرويسی که حدوداً 2 سال پیش روی کار آمد و با قیمت ماهیانه 5 دلار به کاربران دسترسی به بیش از 100 بازی را می‌داد که همگی قابلیت بازی آفلاین را داشتند و عاری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بودند.

نتفیلیکس در گفت و گو با گیم‌ اسپات ورود خود را به حوزه‌ی بازی تأیید کرد و گفت ما همیشه به فکر گسترش خدمات خود هستیم. همان‌گونه که سریال‌ها، مستندهای تلویزیونی، برنامه‌های زبان اصلی و نمایش‌های زنده را به خود اضافه کردیم.

سران نتفیلیکس پیش از این آن‌ها گفته بودند که ما برای رقابت در بازار سرگرمی به ساخت فورتنایت روی نمی‌آوریم. چرا که تخصصی در آن حوزه نداریم ولی به ساخت سریال‌های جذاب خواهیم پرداخت که شما برای تماشای آن‌ها فورتنایت را کنار بگذارید. ظاهراً حرف خود را عوض کرده‌اند.

شایان ذکر است که نتفیلیکس چندین اقتباس تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی تولید کرده است و چندین اقتباس نیز در دست تولید دارد.

باید دید عاقبت چه خواهد شد. نظر شما در خصوص ورود نتفیلیکس به دنیای بازی چیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها