ناشر خلاق Devolver Digital در Summer Game Fest 2021 چهار بازی رونمایی می‌کند

ناشر خلاق Devolver Digital در Summer Game Fest 2021 چهار بازی رونمایی می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، Devolver Digital اعلام کردند که در Summer Game Fest 2021 چندین بازی معرفی خواهند کرد.

بدون شک همه‌ی نگاه‌ها به سمت E3 2021 خواهد بود ولی قبل از آن ما Summer Game Fest 2021 با میزبانی جف کیلی را داریم. با این‌که این مراسم به بزرگی E3 نیست ولی در سال‌های اخیر توانسته طرفدارانی را جذب خود کند. Crash 4: It’s About Time سال گذشته در این مراسم رونمایی شد.

با توجه به این‌که این مراسم فاصله‌ی نزدیکی با E3 دارد، احتمالاً شاهد معرفی‌های خیلی بزرگی نباشیم. اما حداقل می‌دانیم که Devolver Digital دوست داشتنی حضور فعالی در این مراسم خواهد داشت. همچنین اطلاعات جدیدی در خصوص بازی‌های Shadow Warrior 3, Death’s Door, و Phantom Abyss ارائه خواهند داد.

شرکت Devolver Digital یکی از محبوب‌ترین ناشران در حوزه‌ی بازی‌های مستقل به شمار می‌روند. از بازی‌های موفق آن‌ها می‌شود به Fall Guys, Loop Hero, Carrion و غیره اشاره کرد. تنوع بازی‌های این ناشر فوق‌العاده است و Devolver Digital همیشه بر عنصر خلاقیت و منحصر به فرد بودن تأکید دارد. برای همین این 4 بازی جدید ممکن است هر چیزی باشند. همچنین Devolver Digital سابقه‌ی خوبی در نشر بازی‌ها دارد و معمولاََ بازی بد نشر نمی‌دهد.

مراسم Summer Game Fest 2021 در تاریخ 20 خردادماه پخش خواهد شد و شرکت‌های بزرگی چون PlayStation, Capcom, Sega و دیگر ناشران بزرگ در آن نمایش خواهند داشت.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها