تماشا کنید: تاریخ عرضه و تریلر جذاب سریال Resident Evil: Infinite Darkness

تماشا کنید: تاریخ عرضه و تریلر جذاب سریال Resident Evil: Infinite Darkness

به گزارش ساویس‌گیم، Resident Evil: Infinite Darkness بالأخره تاریخ عرضه‌ و تریلر دریافت کرد. طرفداران مدت‌ها انتظار این مهم را می‌کشیدند. نتفیلیکس اعلام کرد که سریال جدید Resident Evil: Infinite Darkness در تاریخ 17 تیرماه پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن سریالی حول زامبی شدن اعضای داخل کاخ سفید است. تریلر جدید هم توضیحات بیش‌تری در این خصوص می‌دهد. همچنین ما در این تریلر دشمنان جذابی را شاهد هستیم، از جمله یک خوک زامبی.

طبق اطلاعات به دست آمده حضور لیان اسکات کندی و کلیر ردفیلد دوست داشتنی در این انیمیشن سریالی تأیید شده است. و صداپیشگان این شخصیت‌ها در Resident Evil 2 Remake برای ایفای نقش در Resident Evil: Infinite Darkness بازگشته‌اند.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

نکته‌ی هیجان‌انگیز در خصوص این انیمیشن سریالی حضور فرزندان وسکر در آن می‌باشد. طبق داستان حقایقی که این فرزندان در New Raccoon City برملا می‌کنند، ممکن است پایانی بر همه چیز باشد.

باید منتظر ماند و دید این انیمیشن در چه سطحی ظاهر می‌شود. شایان ذکر است که نتفیلیکس به جز این انیمیشن یک سریال تلویزیونی هم در دست ساخت دارد.

این سریال تلویزیونی توسط یک استودیوی آلمانی تولید خواهد شد. و وظيفه‌ی ساخت آن بر عهده‌ی دست‌اندرکاران فیلم جدید رزیدنت ایول می‌باشد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تماشای این سریال مشتاق هستید؟

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها