جزئیات جدید از بازی مورد انتظار Everwild

جزئیات جدید از بازی مورد انتظار Everwild

به گزارش ساویس‌گیم، استودیوی Rare در سال 2019 از Everwild رونمایی کرد. سپس ما یک نمایش دیگر هم از بازی در سال 2020 داشتیم. با این وجود اما اطلاعات بیش‌تری از این بازی در دسترس نیست.

حال با توجه به حساب رسمی یکی از طراحان بازی، مشخص شده است که بازی Everwild از سال 2016 در دست تولید بوده است. به نوعی این بازی 5 سال است که در حال توسعه است. البته احتمالاً توسعه‌ی اصلی از آن زمان در جریان نبوده باشد.

شایان ذکر است که Rare در آن مقطع روی بازی Sea of Thieves هم کار می‌کرد. عنوانی که در سال 2018 راهی بازار شد و تا همین الآن هم پشتیبانی خوبی از آن صورت می‌گیرد.

جزئیات جدید از بازی مورد انتظار Everwildبازی Everwild هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت در حال توسعه است. این بازی قرار هست در تاریخ نامشخصی برای ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و PC عرضه شود. سازندگان در خصوص این بازی گفته‌اند که بازی‌بازان انتظار یک عنوان فراموش نشدنی با جهانی شگفت‌انگیز و جادویی را داشته باشند. شاخصه‌ای که البته از این استودیوی قدیمی و خوش ذوق بعید نیست.

شما مشتاق تجربه‌ی این بازی هستید؟ نمایش‌های بازی موفق به جذب شما شده‌اند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها