دست و دلبازی BioWare به مناسبت عرضه‌ی بازی Mass Effect Legendary Edition

دست و دلبازی BioWare به مناسبت عرضه‌ی بازی Mass Effect Legendary Edition

به گزارش ساویس‌گیم، تقریباً یک هفته با عرضه‌ی بازی Mass Effect Legendary Edition فاصله داریم. به همین مناسبت BioWare تصمیم به دست و دلبازی گرفته است. آن‌ها محتواهای زیادی از این مجموعه را رایگان کرده‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به موسیقی سه‌گانه‌ی اصلی، 2 کتاب هنری بازی و کامیک بوک مجموعه اشاره کرد. و همچنین یک عکس شکیل از نورماندی سفینه‌ی معروف بازی.

این محتویات در مجموع 1.7 گیگابایت فضا نیاز دارند. برای دریافت آن‌ها کافی است سری به وبسایت رسمی بازی بزنید. ظاهراً این الحاقیات همگی جزئی از نسخه‌ی لوکس شماره‌ی 2 و 3 بوده‌اند. بنابراین اگر نسخه‌ی لوکس آن 2 بازی را قبلاً خریداری کرده‌اید عملاً چیز زیادی نصیبتان نخواهد شد. البته به جز یک موسیقی کاملاً جدید.

شایان ذکر است که BioWare چندی پیش موسیقی کامل Mass Effect Legendary Edition را روی یوتیوب قرار داد. که شامل قطعات جدید هم می‌شود.

در خصوص سایر محتویات جا دارد اشاره کنیم که 2 کتاب هنری در قالب PDF هستند. به علاوه‌ی کامیک بوک که داستان سه‌گانه‌ی مس افکت را تکمیل می‌کنند. یک تصویر ویژه از نورماندی هم وجود دارد که طراحی قابل توجهی دارد.

همه‌ی این کارها به مناسبت عرضه‌ی بازی Mass Effect Legendary Edition می‌باشد. عنوانی که در 24 اردیبهشت ماه قرار است راهی قفسه‌ها شود.

نظر شما چیست دوستان؟ برای عرضه‌ی بازی Mass Effect Legendary Edition مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها