نسخه‌ی جدید PS5 با بهبودهای ویژه در راه است

نسخه‌ی جدید PS5 با بهبودهای ویژه در راه است

به گزارش ساویس‌گیم، نسخه‌ی جدید PS5 در سال 2022 تولید خواهد شد. این گزارشات از جانب یک سایت معتبر در حوزه‌ی فناوری به دست آمده است. طبق این گزارشات نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی PS5 از سه ماهه‌ی دوم و سوم سال آینده‌ی میلادی راهی خط تولید خواهد شد. نکته‌ی جالب اینجاست که نسخه‌ی جدید PS5 قرار است از پردازنده‌ی نیمه سفارشی سازی شده‌ی 6 نانومتری AMD استفاده کند. شایان ذکر است که این بازطراحی بیشتر جنبه‌ی تغییر قطعات داخلی را دارد و شکل ظاهری کنسول را تغییر نخواهد داد.

سونی پیش از این اعلام کرد که بعید است وضعیت موجودی PS5 تا سال 2022 بهبود پیدا کند. آن‌ها از کمبود شدید قطعات رنج می‌برند. به همین منظور سران شرکت در جریان گردهمایی به مناسبت رکوردشکنی فروش دستگاه، اعلام کردند که دنبال راه‌های جایگزین هستند. که طبیعتاً یکی از آن‌ها تغییر قطعات داخلی و بازطراحی کنسول است. تا به نوعی مشکل کمبود قطعات را دور بزنند.

سونی قرار بود که در سال دوم عرضه‌ی PS5 رکورد تولید کنسول را بشکند. رکوردی که برای PS4 بود. اما محال است با توجه به شرایط موجود از پس آن برآید. آن‌ها در نهایت تولید 14.8 میلیون دستگاه را هدف‌گذاری کرده‌اند. که شاید با طراحی نسخه‌ی جدید PS5 بتوانند آن را محقق کنند.

باید منتظر ماند و دید عاقبت ژاپنی‌ها چه چاره‌ای می‌اندیشند. نظر شما چیست؟ با بازطراحی کنسول PS5 موافق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها