ماجراجویی بی انتها در بازی جدید سازندگان Apex Legends

ماجراجویی بی انتها در بازی جدید سازندگان Apex Legends

به گزارش ساویس‌گیم، سازندگان Apex Legends، Jedi: Fallen Order و Titanfall از بازی جدید خود می‌گویند. کارگردان استودیو به تازگی آگهی استخدام جالبی منتشر کرده است. آن‌ها به دنبال جذب افراد جدیدی هستند که روی فناوری منحصر به فردی کار کنند. این فناوری ماجراجویی بی پایان را به ارمغان خواهد آورد.

ریسپاون به تازگی 10 سالگی خود را جشن گرفته است. این استودیوی داخلی EA متشکل از افراد نخبه‌ای می‌باشد که Modern Warfare را در کارنامه دارند. از جمله عناوین این استودیو می‌شود به Apex Legends یک بازی بتل رویال اشاره کرد که موفقیت شگرفی را کسب کرد. جذب بیش از 70 میلیون کاربر در کمتر از 2 سال. همچنین بازی تماماً تک نفره‌ی Jedi: Fallen Order نیز فراتر از انتظارات ظاهر شد و بالای 10 میلیون نسخه به فروش رساند. فکر نمی‌کنم نیازی به معرفی Titanfall باشد چرا که معرف همه است.

از جمله برنامه‌های در دست ساخت این استودیو می‌شود به گسترش هر چه بیشتر Apex Legends و دنباله‌ی Jedi: Fallen Order اشاره کرد. همچنین مجموعه‌ی Titanfall نیز فراموش نشده است. اما نباید به این زودی‌ها منتظر دنباله برای آن بود.

برای بازی جدید این استودیو مشتاق هستید؟ دوست دارید آن بازی در چه سبکی باشد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها