علاقمندی نویسنده‌ی SYPHON FILTER و DAYS GONE به ساخت SOCOM

علاقمندی نویسنده‌ی SYPHON FILTER و DAYS GONE به ساخت SOCOM

به گزارش ساویس‌گیم، نویسنده‌ی SYPHON FILTER و DAYS GONE از علاقه‌ی خود برای ساخت نسخه‌ی جدید SOCOM می‌گوید. جان گاروین کارگردان DAYS GONE در مصاحبه‌ی خود با دیوید جَفی نکات جالبی را اشاره کرد. یکی از این نکات علاقه‌مندی او به ساخت نسخه‌ی جدید SOCOM می‌باشد.

در جریان مصاحبه با دیوید جَفی یکی از بینندگان از جان پرسید که اگر به سونی بازگردد علاقمند به ساخت چه عنوانی است. او در پاسخ گفت که SOCOM همیشه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. همیشه به نسبت 2 به 1 از SYPHON FILTER بهتر می‌فروخت.

واقعاً آن بازی یک پروژه‌ی فوق‌العاده بزرگ بود. به نظر من ساخت یک بازی داستان محور در جهان SOCOM فوق‌العاده خواهد بود. به نظر من این‌گونه است که می‌شود با عناوینی چون Call of Duty مقابله کرد. زیرا به نظر من آن بازی‌ها داستان بدی دارند و اقبال بیشتر به سمت بخش چندنفره‌ی آن‌هاست. طبیعتاً می‌شود با ارائه‌ی یک بازی تیراندازی مبتنی بر تجربه‌ی فردی و داستان محور، بخشی از بازار را تصاحب کرد.

بدون شک تجربه‌ی یک بازی اکشن داستان محور از شخصی که نویسندگی هر 6 شماره‌ی SYPHON FILTER را انجام داده است، لذت بخش خواهد بود.

نظر شما چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی فقید SOCOM هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها