بازی مورد انتظار Battlefield 6 احتمالاً برای کنسول‌های نسل هشت عرضه نخواهد شد

بازی مورد انتظار Battlefield 6 احتمالاً برای کنسول‌های نسل هشت عرضه نخواهد شد

به گزارش ساویس‌گیم، در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته شاهد افشاگری‌های زیادی در خصوص Battlefield 6 بوده‌ایم. البته که بسیاری از این اطلاعات شایعه است و نمی‌شود به آن‌ها استناد کرد. طبق شایعات گذشته Battlefield 6 قرار است برای کنسول‌های نسل گذشته هم عرضه شود. به عبارتی با یک عنوان بین نسلی طرف خواهیم بود. این رویکرد چندان هم عجیب نیست و معمولاً تا 2 یا 3 سال عناوین شاخص سال برای کنسول‌های نسل قبل هم عرضه می‌شدند. منتهی تغییرات در کنسول‌های جدید به قدری زیاد بوده است که این اتفاق خیلی محتمل نبود.

حال یکی از منابع حوزه‌ی بازی گزارش می‌دهد که هیچ اطلاعات موثقی در خصوص عرضه شدن Battlefield 6 روی کنسول‌های نسل قبل وجود ندارد. در نتیجه به احتمال زیاد این نسخه‌ها منتفی خواهند شد.

شایان ذکر است که به تازگی شایعات مبنی بر عرضه‌ی Battlefield 6 روی گیم‌پس نیز به گوش می‌رسد. این منبع با توجه به این موضوع اعلام می‌کند که اگر این اتفاق بیفتد قطعاََ Battlefield 6 انحصاری نسل جدید خواهد بود. و بدین شکل تعداد بازیکنان خود را افزایش خواهد داد.

این اطلاعات رسمی نیست عزیزان، بنابراین تا زمان تأیید شدن آن‌ها به چشم شایعه آن‌ها را بنگرید. اطلاعات رسمی از Battlefield 6 در حد فاصل اردیبهشت و خردادماه ارائه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها