بازی Resident Evil Village بزرگ‌ترین جهان در 25 سال گذشته را ارائه می‌دهد

بازی Resident Evil Village بزرگ‌ترین جهان در 25 سال گذشته را ارائه می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، کپکام گفته بود که جهان Resident Evil Village قابل مقایسه با Resident Evil 7 نیست. نقشه‌ی بازی که چندی پیش رونمایی شد هم گواه بر این ادعا بود. شما در این بازی مورد انتظار مکان‌های زیادی را برای اکتشاف در اختیار دارید. همچین وسعتی در عناوین وحشت و بقا حداقل کم سابقه است. اگر نگوییم بی سابقه، چون هنوز مقیاس کامل آن مشخص نیست.

کپکام می‌گوید که Resident Evil Village پهناورترین محیط را در تاریخ رزیدنت ارائه می‌دهد. به علاوه این‌که این محیط پهناور عمق زیادی هم خواهد داشت و به شکل عمودی نیز گسترده است. به عبارتی ساختمان‌های تو در توی زیادی هم در بازی قرار گرفته است که طبقات گوناگونی دارند. به همین منظور کپکام سرعت ایتن وینترز را نیز افزایش داده است. اما نگران نباشید. چرا که سازندگان برای جلوگیری از کاهش بار ترسناک بودن بازی، دشمنان را نیز به فراخور تقویت کرده‌اند. دشمنان باهوش‌تر، خشن‌تر و سریع‌تر هستند. و این اقدامات کپکام از اکشن شدن بیش از حد بازی جلوگیری کرده‌اند.

شایان ذکر است که روستای بازی که به Village معروف است هیچ نام به خصوصی ندارد. و در بازی هم به همین نام Village خطاب می‌شود. البته کپکام این را اشاره کرده است که این نامگذاری یک توجیه داستانی هم دارد. و با بازی کردن Resident Evil 8 به آن پی خواهید برد.

بازی مورد انتظار Resident Evil Village با انتشار فاصله‌ی زیادی ندارد. عاشقان می‌توانند در تاریخ 17 اردیبهشت ماه به تجربه‌ی این بازی بپردازند. پلتفرم‌های مقصد بازی هم Xbox Series X/S, PS4, PS5, Xbox One, PC و گوگل استادیا هستند.

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ این تغییرات صورت گرفته را جذاب می‌دانید؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها