حواشی Hogwarts Legacy پایانی ندارد؛ اخراج یا استعفا مسئله این است

حواشی Hogwarts Legacy پایانی ندارد؛ اخراج یا استعفا مسئله این است

به گزارش ساویس‌گیم، چندی پیش در خصوص ماجرای این بازی و جی کی رولینگ صحبت کردیم. اما ظاهراً این تمام ماجرا نیست. ماه گذشته، این موضوع روشن شد که Troy Leavitt، طراح ارشد Hogwarts Legacy، دارای یک کانال YouTube بوده‌ است. کانالی که در آن وی فیلم‌های بحث برانگیزی را منتشر می‌کرد. از جمله برخی از آن‌ها ابراز احساسات به طرفداران Gamergate بود. گروهی که در پی جدایی مسائل سیاسی از بازی‌ها هستند.

و دیگری ویدیویی به نام “در دفاع از جان لستر” بود. شخصی که اتهامات  بی اساسی به وی زده شده بود و موجبات برکناری او فراهم شد. این اقدامات جناب Troy Leavitt، طراح ارشد Hogwarts Legacy، ظاهراً آتش خشم برخی افراد زیاده‌خواه را شعله‌ور کرد. و منجر شد که این بازی‌ساز از کار برکنار شود.

اکنون جناب Troy Leavitt، طراح ارشد Hogwarts Legacy، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است. Troy Leavitt در ویدئویی‌ای جدید توضیح داد که دلیل اصلی ترک استودیوی بازی‌سازی به دلیل مسائل خانوادگی بوده است! گرچه بحث و جدال پیرامون یوتیوب در نهایت او را متقاعد به بازنشستگی کرد. Troy Leavitt گفت که سلامتی خانواده‌ام پس از ماجرای یوتیوب به خطر افتاده بود! 

آیا پرداختن به مسائلی چون جدایی فمینیسم و مسائل SJW از گیم باید باعث تهدید شدن و بی کار شدن افراد شود؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها