چرخش 180 درجه‌ای ناشر بازی Six Days in Fallujah

Six Days in Fallujah

به گزارش ساویس‌گیم، ناشر بازی 6 روز در فلوجه یعنی استودیوی Victure یک چرخش 180 درجه‌ای انجام داده است. بازی مذکور قرار بود نقطه نظر سیاسی نداشته باشد و یک تجربه‌ی بی‌طرف را ارائه دهد. اما سازندگان به تازگی با یک چرخش 180 درجه‌ای اعلام کردند که بازی Six Days in Fallujah از سیاست جدانشدنی است.

این بازی پرحاشیه قرار است به جنگ دوم فلوجه در سال 2004 بپردازد. جایی که نیروهای آمریکایی با نیروهای مقامت عراق درگیر می‌شوند. این بازی قرار است 90% اکشن داشته باشد. و 10% باقی‌مانده شما را در نقش یک بومی قرار دهد که در پی نجات خانواده‌ی خود است. بازی Six Days in Fallujah اجازه‌ی نقش‌آفرینی به جای نیروهای مقاومت را به شما نخواهد داد. با وجود این‌که بازی تماماً زاویه دید نیروهای آمریکایی را به تصویر خواهد کشید. اما سازندگان گفته بودند که قرار نیست بازی مذکور عنوانی سیاسی و شعاری باشد.

اما به تازگی ناشر بازی اعلام کرد که داستان بازی از سیاست جدانشدنی است. باید منتظر ماند و دید عاقبت این بازی پرحاشیه چه خواهد شد. آیا بازی به ماجراهای استفاده از سلاح‌های غیرمجاز از جمله فسفر سفید و اورانیوم توسط نیروهای آمریکایی می‌پردازد یا خیر!

با توجه به بیانیه‌ی اخیر ناشر بازی Six Days in Fallujah بدون شک با یک بازی شعاری طرف خواهیم بود. ماجرای کامل این بازی پرحاشیه را از اینجا مطالعه بفرمائید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها