به‌روزرسانی جدید سونی برای PS5 قابلیت استفاده از SSD را فراهم می‌کند

PS5 ssd

سونی PS5 خود را راه اندازی کرد و تقریباً در هر معیاری سیستم موفقیت آمیزی برای این شرکت بوده است. اما یک نکته مهم برای آن، و کنسول‌های مایکروسافت نیز ، حجیم شدن بازی‌ها بیشتر از همیشه است. کنسول PS5، هر دو نسخه دیسک و دیجیتال، در مجموع 825 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند و و وقتی سیستم عامل و به روزرسانی‌های نرم افزاری موجود در سیستم را در نظر می‌گیرید، کمتر هم می‌شوند. خب، ممکن است به زودی بهبود یابد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

در گزارشی از بخش ژاپنی بلومبرگ، گفته می‌شود که سونی در حال برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی firmwire است که امکان توسعه فضای ذخیره سازی را فراهم می‌کند. در حالی که اکنون می‌توانید از حافظه داخلی HDD استفاده کنید. این حافظه فقط برای عناوین PS4 فعال است و با توسعه SSD به هیچ وجه توانایی انجام چنین کاری وجود ندارد. سونی گفته است که پشتیبانی در حال آمدن است. اما فعلاً چیزی رسمی نگفته است. طبق این گزارش، به روزرسانی سیستم عامل همچنین باعث می‌شود سرعت فن برای جابجایی هرگونه توسعه بیشتر شود (با تشکر از Wccftech).

کنسول PS5 اکنون در دسترس است. گرچه هنوز هم دچار کمبود عرضه در بازار است. که انتظار می‌رود در سال 2021 ادامه یابد. اگر گزارش دقیق باشد، به روزرسانی ذخیره سازی باید تابستان امسال انجام شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها