گزارش جدیدی از سو مدیریت و مشکلات متعدد توسعه‌دهندگان Dying Light 2

dying light 2

پس از انتشار نسخه اول بازی Dying Light و موفقیت آن ، دنباله این بازی Dying Light 2 به نظر می‌رسید یک دنباله عالی برای بازی اکشن زامبی باشد. و توسعه‌دهنده بازی در مورد آن عمدتا چیزهای خوب زیادی می‌گفت. اما بازی اکنون به طور نامحدود به تأخیر افتاده است و نشانه‌های نگران کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد چیزی اشتباه است. اکنون یک گزارش جدید با بسیاری از ادعاها در مورد مشکلات موجود در توسعه دهنده ارائه شده است. در ادامه با بررسی این گزارش همراه ساویس‌گیم باشید.

در گزارشی از The Gamer، نقل قول‌های زیادی از کارکنان قبلی و همچنین کارکنان ناشناخته در شرکت در حال حاضر نقل شده است. خلاصه کردن همه چیز تقریباً غیرممکن است. اما گفته می‌شود که بیشتر مسائل پیرامون مدیر عامل شرکت پاول مارچوکا (Pawel Marchewka) و دیگر رهبران شرکت و نحوه ایجاد یک محیط نامناسب با بازخورد بیش از حد بد است. این موضوع نیز کمک نمی‌کند که رئیس منابع انسانی توسعه‌دهندگان ظاهراً همسر مارچوکا باشد.

به گفته منابع، این تنها بخشی از مشکل است. زیرا مارچوکا و سایر مدیران ارشد اغلب با استخدام‌های با مشخصات بالا درگیر شده‌اند.که پس از مدتی منزوی شده و اساساً از روند کار بیرون رانده می‌شوند تا در نهایت انصراف دهند. ظاهراً این اتفاق چندین بار رخ داده است و منجر به روحیه پایین و عقب نشینی‌های بزرگ شده است.

یک منبع گفته است که: استودیو Techland سابقه استخدام افرادی را دارد که تیم امید زیادی به آنها داشت. اما در نهایت به هیچ چیز منجر نشد.یکی از این موارد برای طراحان استخدام مارک آلبینت، مدیر اسبق بازی از یوبیسافت بود که قرار بود نحوه طراحی در استودیو را بازسازی کند. حتی او، کهنه‌کاری با 30 سال تجربه، نمی توانست مدیریت سطح بالاتری را در این استودیو تجربه کند.

یک منبع دیگر توضیح داد: هر زمان که یک متخصص شروع به مشاوره در مورد مواردی که مطابق با دستور کار هیئت مدیره نیست می‌داد. آن‌ها به آرامی از پروژه و مسئولیت‌ها خود کنار گذاشته می‌شدند. این اتفاق منجر به ترک استودیو توسط آن‌ها می‌شد یا در نهایت اخراج می‌شدند. گویا برای دریافت شغل در Techland، باید مطیع هیئت مدیره باشید.

این اوضاع نیز ظاهراً منجر به این شده است که خود بازی در وضعیت بسیار بدی قرار داشته باشد. به گفته این منابع، علی‌رغم اینکه ماه گذشته طعنه زده بودیم که اخباری در راه است. Techland نمی‌داند که بازی آخر چه خواهد بود یا داستان چیست.

شایان ذکر است که مارچوکا برای تمام این اتفاقات پاسخی می‌دهد. یا ادعا ها را رد می‌کند یا آنها را ناچیز می‌انگارد، مانند این ایده که وی توجه را بر روی کاری که CD Projekt RED انجام می دهد متمرکز کرده است (یک استودیوی دیگر لهستانی) و با بیان اینکه طبیعی است که من به آنچه دیگران در صنعت ما انجام می‌دهند توجه کنید، بنابراین هنگام صحبت در مورد نمونه هایی از راه حل های با کیفیت بالا، من اغلب به CD Projekt Red مراجعه می‌کنم.

این اولین گزارش در مورد توسعه Dying Light 2 نیست که ظاهراً بهم خورده است. زیرا سال گذشته داستان مشابهی منتشر شد که اساساً یک درگیری بزرگ بین نویسنده و مدیر توسعه‌دهنده آن زمان بازی را ایجاد کرد.

این گزارش ارزش خواندن کامل را دارد، بنابراین شما را به خواندن مطالب کامل تشویق می‌کنم. دقیقاً مانند هر یک از این گزارش‌ها ، ممکن است اوضاع با این موارد اعلام شده کاملاً متفاوت باشد. اما با توجه به میزان گزارش  دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که چیزی در پشت‌صحنه از بین رفته باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها