تماشا کنید: تریلر جذاب از Oddworld: Soulstorm به همراه تاریخ عرضه

Oddworld Soulstorm

به گزارش ساویس‌گیم، Oddworld یک مجموعه‌ی کلاسیک و فوق‌العاده است که از زمان خود جلوتر بود. سبک گرافیکی منحصر به فرد با داستانی تاریک و کمیک چیزی نیست که زیاد آن را دیده باشید. طبیعتاً با معرفی Oddworld: Soulstorm طرفداران قدیمی به تپش قلب افتادند و مشتاق تجدید دیدار با Abe شدند. حال یک تریلر ویژه برای عاشقان این مجموعه داریم.

با توجه به تریلر Oddworld: Soulstorm در بهار پیش‌رو عرضه خواهد شد. این بازی یک صرفاً یک عنوان جدید از این مجموعه نیست. به نقل از سازندگان Oddworld: Soulstorm دنباله‌ی مستقیم نسخه‌ی کلاسیک Oddworld برای پلی‌استیشن است. نسخه‌ای که در سال 1997 راهی بازارها شد.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

مشابه عناوین پیشین این مجموعه شما هدایت Abe را در یک محیط 2.5 بعدی بر عهده دارید. باید با حل معماها و سکوبازی هم‌نوعان خود را نجات دهید. و آن‌ها را از چنگال بردگی برهانید. به نظر با عنوان خوش منظری طرف باشیم. بدون شک طرفداران قدیمی از تجربه‌ی این بازی لذت خواهند برد. سوای از آن احتمالاً طرفداران سبک سکوبازی نیز از این بازی لذت خواهند برد. چرا که ظاهراً تلفیقی از جلوه‌های بصری نسل جدید و مکانیک‌های گیم‌پلی استاندارد و متعادل انتظار آن‌ها را می‌کشد. بازی Oddworld: Soulstorm قرار است برای پلتفرم‌های PS5، PS4 و PC عرضه شود. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها