اتحادیه‌ی اروپا هنوز در خصوص قرارداد مایکروسافت و زنیمکس تصميم نگرفته است

مایکروسافت

به گزارش ساویس‌گیم، شهريورماه بود که با خبر تصاحب زنیمکس(شرکت مادر بتزدا) همگان شوکه شدیم. یک خرید 7.5 ميليارد دلاری که استودیوهای داخلی مایکروسافت را از 15 به 23 افزایش می‌داد! این یک اتفاق بی سابقه در تاریخ هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی بود. قرار بر این بود که این توافق در اوایل سال 2021 نهایی شود. اما برای این مهم تأیید اتحادیه‌ی اروپا لازم بود.

حال پس از گذشت چند ماه و انجام بررسی‌های اولیه، اتحادیه‌ی اروپا مشکلی در این قرارداد نیافته است و احتمالاً در اواخر اسفند ماه شاهد تأیید این انتقال باشیم. اما در حال حاضر خرید بزرگ مایکروسافت در دست بررسی و مداقه‌ی نهایی قرار دارد و تصمیم غایی گرفته نشده است. تا آن زمان و گرفتن تصمیم، اتحادیه‌ی اروپا مشغول دعوت از افراد و شرکت‌های شخص ثالث است تا قانونی بودن این توافق ارزیابی شود.

مایکروسافت

بدون شک این انتقال برای مایکروسافت بسیار حائز اهمیت است. جناب فیل اسپنسر به درستی اشاره کردند که زنیمکس (شرکت مادر بتزدا) برای ایکس‌باکس بسیار مهم است. برخی از فرانچایزهای مهمی که مایکروسافت پس از نهایی شدن توافق به آن‌ها دست خواهد یافت شامل: الدر اسکرولز، دووم، فالوت و RAGE می‌باشند.

باید منتظر ماند و دید عاقبت توافق مایکروسافت چه خواهد شد. نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها