درخواست ثبت اختراع سیستم Nemesis بازی Shadow of Mordor تأیید شده است

nemesis

در پایان ماه گذشته یک اتفاق غیر منتظره و عجیب رخ داد. به نظر می‌رسید که برای چندین سال برادران وارنر در تلاش بودند تا سیستم “Nemesis ” را که در بازی اقتباسی از Lord of the Rings آن‌ها، Middle Earth: Shadow of Mordor مشاهده می‌شود، ثبت تجاری کنند. حالا به نظر می‌رسد WB ​​به آرزوی خود رسیده است. در ادامه با بررسی دقیق‌تر این موضوع همراه ساویس‌گیم باشید.

همانطور که از طریق IGN گزارش شده است. به نظر می‌رسد پس از این همه تلاش، سرانجام اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به تأیید حق ثبت اختراع سیستم Nemesis اقدام کردند. این تاییدیه در تاریخ 3 فوریه با اعمال حق ثبت اختراع واقعی در 23 فوریه اتفاق افتاد.

این به معنای این است که اکنون WB دارای حقوق سیستم بازی و عملکردهای آن است. و هیچ کس دیگری از نظر قانونی قادر به استفاده از سیستمی نیست که به همان شیوه کار کند. و مجبور است آن را مستقیماً از WB خریداری کند. از نظر تئوری، یک استودیوی دیگر می‌تواند سیستمی مانند این را ایجاد کند. اما باید در روش متفاوتی نسبت به نحوه انجام این روش صورت پزیرد. بنابراین ، به نظر می‌رسد، تا سال 2035 ، WB دارای سیستم Nemesis است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها